Photobucket

luni, august 03, 2009

Trei



Hai sa traiesc sanatoasa, hac, ca itz mai barfdei. Implinesc aia cinci cu zeci si fara doi, aruncati in noi, caci suntem prea moi! adica io frantzuzit :D

Vorbesc io cu mine,
Pen'ca ma simt bine!

O sa rog mumos, pe cei doi de trec pe-al meu blog olog,
Sa-si vada de drum, ca si pan-acum,
Fantomatic, poate si flegmatic,
In tacere, c-asa sigur n-are cine piere!

Iar tu, proxemico, stiu, nu-i nevoie,
Imi urezi din suflet, toate cele bune,
Si la cele rele, sa ma dau cu spume stoarse din aloe,
Ca sa fiu ca noua si la 49!


442-1

14 comentarii:

david sorina spunea...

proxemica, de la o vreme nici pe ea nu se mai aniverseaza...cica n'are ce aniversa...ca ie prea multi si n'are tinere de minte...
cand esti copil/adolescent..iti sarbatoresti anii care vin..ca asa e viata, vrei sa cresti mare , sa faci aia, sa faci ailalta...dar dupa o vreme, cand se aduna..si tot se aduna..ce naiba sa sarbatoresti ? ca-mbatranesti ?
asa ca de asta proxemica nu mai e atenta la onomastici si din exces de egoism, nici la alte onomastici nu mai e atenta...decat daca e trasa de maneca....adica "mai, azi e ziua mea !!!"
asa ca, draga mea Marilena,
Sa fi sanatoasa si sa-ti vezi implinite macar cateva din visurile tale...si sa te bucuri de viata, asa cum este data...ca nu e nimic intamplator cand ni se-ntampla una/alta...trebuie doar sa ne impacam cu ce ne este dat si sa ne bucuram, asa cum cu multa bucurie vin aici sa te citesc, privesc, sa admir sufletul tau minunat...
La multi ani !

david sorina spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=yolLqx6k1OM
schimba clipul cu acesta :)))
ti-l dedic cu mult drag

ogarafgan spunea...

Sorina, multzam frumos, ca nu-i frumos sa nu zic niik! :)
D-aia scrisesem io, ca nu simteam nevoia sa sarbatoresc niik, nu voiam sa scrie nimeni tocmai caaaa, parca prin postul asta, asta-i impresia de-o lasa, cred io, cershesc atentie!
Dar nu, am vrut sa subliniez inca o data varsta si atat, sa nu se uite, sa fac haz de necazuri si sa-mi vorbesc singura ca de obicei. Dac-o fac de obicei, e normal si-acum. Si iarasi nu-i o mieunare, e un fapt, pe care nici nu mi-e rusine sa-l ascund, nici nu-l plang, dar daca ecsista :D, noh, vorbesc despre el, ca deh, daca nici n-as mai vorbi, eh cu mine insami, dar nu-i bai, atunci ce draq sa fac? sa pun manurile pe piepti si s-astept sa mor? morrrrr ...
Cat despre clip, multzam mumos, le-am vizionat :D pi tati azi-noapte, dar mi-am adus aminte ca l-am mai vazut undeva si mi s-a taiet!
Ce sa mai zic, inca o data multzam frumos, desi, de data asta preferam tacere, ca vorba ta, ce era de sarbatorit?!

ogarafgan spunea...

daaaa n-avea somnic la faiv in da monin?! :)

Danca Danela spunea...

la multi ani, bucuria Lui Dumnezeu!

Cere nu cersi!

Ce ti es va da , acela e darul
ce nu ti se va da, acela nu-ti va fi folosit.

daca-ti da cineva priviri in blog , acestea nu se pot vedea decat daca blogalaul scrie....altfel doar in natura draga mea, a mea si a altora, privirile pe care le primesti tu , de la te miri cine si de la cine nici nu te mai mira , doar te bucura:), privirile pe care le primesti tu, le si poti percepe.

Ma intreb daca te-as intalni pe strada , oare te-as privi?

de aceea te rog, cateva din pozele care mi-au placut mie postate fiind aci, sa le porti la vedere lasate pe spate , ca pe plete.

La Multi Ani! Abrazo Tango!

mina spunea...

Un gand bun Si-un "la multi ani"!:)

david sorina spunea...

ntz...ca eram rosie ca poza din avatar...si in fund inca nu am invatat sa dorm...
eu te-am inteles perfect..dar, ca de fiecare data, nu stiu de ce, ma simt nevoita sa scriu..asa ...ce-mi vine ...
pup inca...
ps
da' ce ne mai comentam pe blog :)))

ogarafgan spunea...

Dancutzo, multzam, frumoase cuvinte! Offf, cred'ca m-ai privi ca-s mai golasa zilele astea :D, pantalonasi scurti de blugi si-un petec mai sus ;), deh in ton cu vremea varstei :D, calda catre rosie, inc-un pic si se prabuseste-n ea, manca-o-ar mama de gaura neagra! Daca mi-ai privi sufletul?! eh, aiasta-i intrebarea! caci nu se vede plus ca daca-l las la vedere, seamana atat de tare c-un presh, ca se isca niscavai neintelegeri ;)
Si pt mata special, o sa-mi prind cateva in par, ca tot sunt in ton majoritatea, alb-negre :)
Un abratzo si de la mine si toate alea, alea, bunele! de la buna de mine :D

Minutzo, o trecatoare rara :), sar'na mult! Ganduri bune si de la mine, si poate daca ne concentram tare amandoua, reusim s-o trezim pe doamna noastra draga, ploaia!
Hai ploaaaaie, hai, nu te lasa asteptata, ca doar esti fata! :)

Proxitzo, nu dormi in fund, ca face rau la ten. Fa altceva ...., ca sa fie bine :P
Si de ce nu ne-am comenta?
Ce sa facem altceva? .... si-atat, ca fumeg rau, daramite sa trebuiasca sa ma si contzentrez la gasit versurele :D
Pupaaaa fata tare, s-ajunga pan'la mare!
Sau pupa fata mareee,
Ca s-ajunga tare?! sau la tare???!!!
Iar a be rez
De la o rez
D-ala ja po nez! hihihihihi

mina spunea...

Nu-s chiar o trecatoare rara, marturisesc. Poate doar una tacuta:) Cat despre doamna ploaie, mi-a soptit mie la ureche ca ne va vizita cat de curand:) si ne va rasfata cu unul din spectacolele ei nebune...

ogarafgan spunea...

Io stau cu okii-n zare ca o fata mare :D, la asteptare, doar, doar ...
Sper sa ne calce mai rapidi, ca tot is pa drumul de uscare, poate mai ma fragezesc un pic, de la murare :D

nic spunea...

faina poza :D ...
la multi ani ! :D

wow 10 comentarii deja ...

Danca Danela spunea...

iaca fetishcane sturlubatice cu batice , de ce va place ploaia , documentar stiintific .... daca nu aveti rabdare sa vedeti tot ... la momentul 1:11:59 se vorbeste despre ploaie Loaie

Danca Danela spunea...

http://video.google.com/videoplay?docid=4947261865733171856

ogarafgan spunea...

Electron multzam! :) jumatate-s ale mele ;)
Dancutzo, o sa incerc sa-l vizionez :D pi tat!
Hai odata ploaie, loaie, oaie'odat'!