Photobucket

duminică, august 16, 2009

Nu conteaza II - Animalele

Nu pot sa inteleg cum un om rau, in cel mai pur sens al cuvantului, poate sa iubeasca animalele. Stiu, Hitler avea caini. Si Cornelia. Oare cum? Pentru ca pot fi stapanii lor? Cu drept de moarte si de viata asupra lor?
Si cei care nu iubesc cainii si-i bat sau nu le pasa de ei? Sau de oricare alt animal?!
Au ramas doi caini in urma, care in secunda imediat urmatoare mortii Corneliei au fost dati afara de paramedicii veniti in ajutor, la spusele batranei. A trait cu ei in casa atatia ani si i-a aruncat in strada fara niciun regret sau remuscare.
Concluzia logica, cea care a murit avea grija de ei. Deci sa-mi para rau ca nu mai e un om rau? Ca e liniste? Prea liniste! Pentru bietele animale, da, offf si pentru ea. E drept, aveau un acoperis, dar, putoarea care se simtea de la etajul patru pe absolut toata scara cand deschideau usa apartamentului sau intrai dupa ei in lift, era inimaginabila.
Unul dintre caini s-a intors de trei ori acasa in tot atatea zile. A intrat cu mine in lift, am oprit la patru si s-a dus frumusel la usa ei. Este rau, maraie, cred ca si musca, desi pe mine m-a lasat in pace. M-a marait putin, s-a uitat spasit la mine si parca m-a rugat sa-l duc acasa cu ochii tristi. Asa ca am apasat la patru in loc de cinci.
Am iesit de mai multe ori in doua zile sa vad daca este inca acolo. Era, fara apa, fara mancare si batut cu un batz de vecina de palier, cica o musca. I-am adus la cunostinta cu un glas mai dur ca pe mine m-a sarit, dupa ce mi-a zis isterica. Si eu ma port la fel, sunt batuta, musc, marai, sunt mangaiata si mi se da un blid cu mancare si un pic de apa, stau lipita de stapan :D
........................................................................................................................................................................
I-am dus iar in seara asta boabe si apa. Nu mai m-a marait. Am lacrimi in ochi acum.
Oare de ce sunt oamenii rai? Au ce manca si ce bea si totusi ...... un biet catel amarat le strica lor linistea, viata, dupa ce au stat impreuna ani de zile.
Nu e corect spus oameni si animale, nu e deloc. Numai animale!
Selectia naturala - cei puternici ii papa pe slabanogi!


mb2-274

7 comentarii:

Danca Danela spunea...

Iar cei slabanogi, batuti , izgoniti, infometati de cele mai multe ori, au puterea sa ierte , sa linga mana care-i bate si hraneste deopotriva... nu, nu pentru blidul de mancare, ci pentru ...iertare .

ogarafgan spunea...

da mai Danca, dupa mintea mea shuie, asta inseamna putere, curaj, nu mai spun de loialitate! ma refer strict la caini
la oameni e alta mancare de peste
un om care indura orice, deliberat, este intr-adevar extraordinar de puternic, dar motivele sunt diferite, nu vreau sa le insir ... ha, ce aiurea, sunt considerati slabi de cei din jur!!!!
multzam de trecere! si cuvinte! :)

Unknown spunea...

Buna Marilena,

Intai de toate felicitari expresivitatea pozei :)

Numele meu este Oana si fac parte din echipa de organizatori Webstock, cel mai important eveniment local de social media & web development.

Iti scriu pentru a te invita sa contribui la realizarea celei de-a doua editii Project PXL, prima revista digitala de fotografie, cu 100% user generated content (imagini primite de la utilizatorii de internet pasionati de fotografie). Revista va fi lansata pe data de 18 septembrie in cadrul evenimentului Webstock, ce va avea loc hotel Radisson in Bucuresti.

Vom alege si anul acesta cea mai buna fotografie, pe care o vom premia cu un mic incentive. Anul trecut de exemplu, cea mai reusita fotografie a fost premiata cu un rucscac marca Booq.

Mai multe detalii despre revista si categoriile de imagini disponibile poti regasi la acest link http://www.webstock.ro/project-pxl.

Asteptam fotografiile tale pana la data de 28 august inclusiv.

Iti stau la dispozitie cu detalii suplimentare.

O zi frumoasa,

Danca Danela spunea...

draga mea, eu vin ca majoreta, da-mi pun o fusta lunga:)

si te asigur de o lunga sustinere

ogarafgan spunea...

Multumesc Oana, o sa ma gandesc.
Dancutzo, pai ce facem c-o fusta lunga? ca majoreta ii prin definitie chiloti cu ceva in extensie ..... plus dans si toate cele, ovcorz

david sorina spunea...

excelenta imagine...superba...
felicitari !

ogarafgan spunea...

multzam sufletzico! :)si daca ai sti, ca nu-i dadui decat resize :))