Photobucket

duminică, decembrie 06, 2009

Mai putin



Moshu'! Cica vine MOshu! Unde, unde? Oare si el, mos Niculae e singur, de se vorbeste numa' de el?
De ce nu vine si cu nevasta-l lui?
Daca tot vine in vizita la ciorapi, de ce nu vine cu fameleonu'? Tot timpul singur! In fiecare an la fel. Imi suna foarte cunoscut.

Oare si la anul va veni singur? La anu' ...... piticului meu ii tremura capul, si piciorusele. Are paishpe ani. S-a cocosat de tot. La anu'?!
Cu ce/cine vei veni mos Niculae la anu? Probabil cu si mai putin decat acum. Ce poate fi mai putin decat nimic?

iar187

2 comentarii:

Unknown spunea...

Nu stiu de poate fi ceva mai putin decit nimic.... Poate "minus" nimic, ca la algebra!
Sau poate nimicul mu are minus....
Oricum iar m-ai prins cu poza... Imi place!
N-am idee de ce, dar imi place!!!!

ogarafgan spunea...

Multzam domnu' Popa de trecere si apreciere! :)
Si mie place! Si cred ca stiu de ce! :D