Photobucket

luni, decembrie 07, 2009

Retoricie, numele tau e

Deci A VENIT MOSHU' SI LA MINE!!!!!!!! Rabdare si tiutiun ca va spui acum .....ce si cum!

De o vreme incoace imi mere din ce in ce mai bine! M-am imbogatit peste noapte!!!! Unii au prieteni(e), soti, amanti(e), amici(e) ...... ei, io am binevoitori :D
Dar stati, nu va impacientati, o gura de aer luati si zurgalaii-i ascultati!
Nu m-am imbogatit numa' cu binevoitori ci si cu case!!!!!!!!
Peste noapte m-am trezit ca am mai multe, in urmatoarele zone: Dorobanti, Mosilor, Tineretului, Unirii, Romana, Regina Elisabeta, etc. Si binenteles ce poti fucke cu ele decat sa le inchiriezi, sa faci si tu un ban cinstit! Dar nu oricum, ci cel mai ieftin posibil, ca asa se traieste bine in vreme de restriste crizoasa si concurenta acerba.
Si cum am doua numere de telefon, se facu de mai ceva ca la casa alba, se facura rosii domle!!!!
Manutzele mele harnice, amandoua, nu mai prididira cu miscarea de du-te-vino, du-te-vino, du-te-vino, raspunzand la cele doua, amandoua ...... timp ..... deeee o buuuna luuuunga bucata de timp :D

Si cum la omul bogat si boii (ii) trag, ce sa fac io, ce sa fac io????!!!!!! Ca nah, stiti cum ie cu noi, astia asa mai bogatii, avem excentricitati din cauza de lipsa! De lipsa de idei, ca le termenaram pe toate. Si ne plictisim! Si-atunci tre sa facem ceva! Sa devenim obraznici, sa ne intre lumea pe blogul de rahat, ca ce daca suntem bogati? Neaparat blogul si omul (VIP), ca ie la mode! Si nu numai!!!!
Trebe sa le incercam pe toate in viata! Macar o data fiecare!!!!!! =))))))) Si asa cum unii le incearca o data pe fiecare :)), io de ce sa nu ma bage la DAME DE COMPANIE? :D
Si da, sunt p-acolo, da' nu poci sa ma vaz, ca n-am ochelarii di cal pi mini, ii numa' calu' ...... cu calaretz cu tot :)). Dar nu-i bai, ce-i important, ma vaz altii! :D

Deci va dati dumneavoastra seama, stimati cititori in stelele mele, ce furori cu fiori poate naste :D o femeie de 48 de ani, din fatza, din spate, din laterale si de jos in sus. Se dau note, se fac evaluari, cum am zis mai inainte, te perpelesc la foc mic pe toate partile. Asa da, asta zic si eu distractie! Si la putere!!!! Cati "cordaci" se pot duce o data!!!!!!! =))))))))))

Pe aceasta cale, multumesc cu plecaciuni binevoitorilor! Si le dau si eu o prea-binevoitoare MUIE de mos Niculae. Sper sa fie multumiti, tot cu plecaciuni cu cateva secunde mai'nainte.

Asta fu un haz de necaz, in caz ca nu se prinse nimeni, dar ce se poate spune despre caracterul celor care se preteaza la asa ceva? retoric

_IGP4954

4 comentarii:

Unknown spunea...

Da... Bun raspuns :D
Trebuie sa recunosc ca stilul mi-a smuls un zambet, desi situatia este "maro"
Si poza... Poza-i excelenta !

ogarafgan spunea...

:)) si dumneavoastra mi-ati smuls un zambet domnul Popa!
Multumesc! :)

Anonim spunea...

mai Marileno, mai .....
mai Marilena, mai...
mai, mai, mai...
a trecut mosu' pe la mine si mi-a spus ca nu te-a gasit acasa si ti-a lasat o ciocolata amara tare ...in bocancii mei...
sa ti-o dau ?! :)
pup si felicitari ptr scris si imagini

ogarafgan spunea...

multzam Sorinuco! pentru cuvintele cele bune :) dar, sincer, m-am saturat de amareala :))