Photobucket

joi, decembrie 31, 2009

Razboi si pace

Era sa zic maine, dar e de fapt astazi. Se sfarseste anul 2009. O ..... chestie, se termina si incepe alta, dupa preceptele omenesti.
Omenesc? Mda, as fi dorit sa-l fi terminat, aaaa, de fapt sa-l fi inceput pe urmatorul asa.
Dar ....... iarasi o mare mahnire! Eh ...... offffff, o perioada foarte grea pentru mine, in care am muncit de mi-au sarit capacele. Mana dreapta mi-e sarita din balamale, iar incheietura terminata. Am zugravit casa ...... dOO luni de zile, in care am alergat ca bezmetica. Mi-am facut toata dantura, am schimbat toata mobila, mi-am oblojit piticul care-i pe duca :(, m-am imbracat, am reusit sa am prima biblioteca din viata mea :( (patetic, nu? ) pe un perete intreg, umpluta ochi cu cartile vechi, antice si de demult, ce sprijineau debaraua de sus pana jos.
Oare cata lume ar fi multumita cu aceasta reusita in vremuri de criza? Eu nu sunt, deloc. Am un ghem in permanenta in stomac. Cineva deunazi imi spunea ca am ochii foarte tristi..... fara sa ma cunoasca!
Am avut intentia sa scriu un mesaj, cu cerneala rosie, pe hartie veche si ingalbenita de vreme. Si sa-l pun intr-o sticla asisderea. Sa ma duc la mare, sa-l arunc in valuri. Si sa-l rog pe Isus sa mi-l duca unde trebuie. Dar am uitat de Isus, am uitat ca se nastea de Craciun!!!!!!
Am dorit sa depasesc bariera dintre lumi, sa incerc imposibilul prin cuvinte izvorate din suflet, sa intreb neantul cum de s-a ajuns in situatia aceasta! Sa-mi cer iertare, pentru greseli pe care le facem cu totii, nu numai unii dintre noi. Greseli de care poate nici n-am fost constienta. Am vrut sa aduc timpul inapoi. Al de fuge de d-abia-i mai vezi coada ...... pe dupa bloc-ul vietii.
Am sperat cu tot sufletul, dupa cateva zile extenuante, in care ceva din alta viata ma inghiontea sa vorbesc la sticla. De dimineata pana seara, numai franturi din alta lume, mi se derulau in fatza ochilor, indiferent de vointa mea. Am incetat demult sa mai ma intreb de ce mi se intampla asta! De ce nu-mi pot gasi pacea si linistea! De ce captez gandurile unor oameni, morti!
Am vrut din tot sufletzelul meu :), cum spunea un prieten drag de altadata, sa ingrop securea razboiului rece. Sa intru in noul an senina si impacata cu norii, cu tunetele si cu fulgerele, cu ninsoarea si gerul. Am vrut sa le mangai, sa le strang in brate si sa le dau cate-o sarutare pe frunte la fiecare si din foc si para sa rasara coronite din flori de iasomie si trandafiri de dulceata.
Mi-am dorit normalul in viata mea. Si fruntea rece fara sa-mi bubuie tamplele.
Dar nu se poate. In cazul meu, unic, nu se poate. Ceea ce nu ma mira.
Am fost bolnava, destul de grav, acum doi ani, indiferent ca mi-am facut-o cu mana mea. O jumatate de an m-am batut cu morile de vant. In fiecare zi eram alerta, zumzaiam ca o albinutza cu urechi luuuuungi de iepuras. Pana in ultima. Cand am capitulat si i-am spus mamei ca asta e, "cred ca asta e, am sa mor" MAMA - o alta durere de-a mea!
Am incremenit putin, cu deget-un aer, aducandu-mi aminte de o cu totul alta discutie "- o sa fiu de mult oale si ulcele ..... - nu mai spune asa ca ma faci sa plang!!!!! :( "
Franturi, franturi care nu-mi dau pace!
...................................................................
Care nu-mi dadeau!
Ultima zi din an, din 2009! Ieri, ultima de razboi! Astazi prima de capitulare. Infrangere!
Recunosc! M-a invins viata! Mi-e dor de pace! Nu mai vreau sa oftez!

iaaaaarnaaaaanaaa-259

11 comentarii:

Paul Radu Mircescu spunea...

Da, doamna, sigur ca imi puteti spune Paul (eu n-o sa va zic altfel decat asa cum va zic de obicei. Adica „doamna”. Nu e o bariera autoimpusa, nu e o raceala, nu e pretiozitate, nu e nimic din toate astea - e obisnuinta si ma simt bine cand va zic asa.) E mai bine si pentru mine. Vedeti?...Deja anul 2009 se incheie cu o senzatie de confort, de ambele parti! La multi ani!

ogarafgan spunea...

Bine domnul Paul! ;)
Un La multi ani de pe taramuri, altele decat sunteti dumneavoastra!
Va asteptam cu urmatoarele virtuajurnalele! :)

Alin Neamtu (insomnia.ro) spunea...

la party, ogarule! La multi ani si tot ce iti doresti si nu-ti doresti da-ti face bine sa se implineasca!

ogarafgan spunea...

Hahaha! Multzam Aline! La multi ani tuiutuu! :)

Anonim spunea...

Fruntea sus, Marlene! Si... La Multi Ani! cu mai putina tristete...

Cu drag,
Ionut (i2c)

ogarafgan spunea...

Ionutzu, Ionutzu, :P, iti zisei live >:D<

Unknown spunea...

La multi Ani... Si anu' asta nou sa fie cu fericire si multa multa inspiratie!
Cam atata stiu a spune... Nu-s mester la vorbe!

Anonim spunea...

a trecut..nu mai doare, detaseaza-te...
anul acesta o sa fie cel mai bun si frumos an, ptr tine..
eu iti trimit acest clip, se potriveste cu ce ai scris...daca vrei sa-l adaugi..asa m-ai obisnuit..imagine/ganduri/muzica :)
http://www.youtube.com/watch?v=CVpkTIGmjME
este un alt film la care eu tin ffff mult...excelent mesaj de viata/moarte..intr-o sticla purtata de valuri...
pup cu drag si ..fruntea sus !!!

ogarafgan spunea...

Multzam domnu' Popa! Ceea ce va doresc si dumneavoastra! :) adica toate bune, bune sa se-adune, relele cat mai putine, ca fara ele ce ne-am face, nu? si sanatate cat incape :) cati ani de multi va doriti! :)

ogarafgan spunea...

Multzam doamna :D Sorinuca! Si mie mi-a placut tare filmul, KC e unul dintre preferatii mei(barbat de barbat :D)
Dar postul e fara muzica, nu pot pune.
Te invidiez rau de tot, pentru marea ta :), o iubesc rau .... as fi vrut s-o am langa mine, cand nu mi-e bine, sa ma-nsotesc cu dansa, sa am cui sopti cuvinte tandre la urechi

ogarafgan spunea...

=)) da' ar insemna sa stau numai pe malul marii! :))