Photobucket

joi, iulie 22, 2010

Discrepanțe mioritice

Urmăriți neapărat videoclipul :)



N-am vrut să scriu despre Mădălina Manole, pentru că pur și simplu m-a enervat. Și nu din cauză că era împlinită pe toate planurile și n-avea pentru ce face gestul, ci din cauza copilului.
Cât de dusă trebuie să fii cu capul, ca să-ți lași ca mamă, un copil atât de mic, fără ajutorul tău? Zic dusă în ghilimele, pentru că o planificare a unei sinucideri, nu cred că denotă nebunie. Iar o depresie, nu sunt medic, dar logic, când ai de toate și iubire, unde-i buba? Ce dracu avea? Nu era fericită, păi nici io nu sunt, nu știe nimeni ce e în sufletul meu, că dacă ar da pe dinafară, aș inunda globul cu amar. Dar bag diguri, cu banii proprii. Casă, copii, bărbat din pix, împlinire profesională din creion, prieteni falși, dar bogată-n riduri și în ani. Trebea demult s-o iau prin șanț, via centrul pământului către nori.
Și totuși găsesc puterea să mă bucur de frumos, să fiu sarcastică sau cu umor, să se râdă la cuvintele mele sau să mângâi cateva suflete inclusiv pe-al meu, cu bazaconii complicate sau fără sens pentru restul.

Iote, m-am dezlănțuit, c-așa-s io pun suflet!!!!!!
De fapt sunt supărată pe mine, sau eu știu, de fapt știu, pe media. Păi mi-au mâncat ficații cu MM, că numai asta aud pe toate canalele, de-o săptămână, iar știrea cu Lucia Mureșan, n-am auzit-o, n-am văzut-o. Și dacă nici eu nu stau pe televizor călare, nush ce să spun altceva!
Știe cineva cine a fost Lucia Mureșan? Cine a fost, pentru că a murit.

”Lucia Muresan a fost o actrita de teatru remarcabila, nascuta pe 31 ianuarie 1938, voce inconfundabila a TELEENCICLOPEDIEI, un adevarat brand de televiziune, cu un timbru profund si catifelat, profesor doctor, cetatean de onoare al Sebesului, fiica avocatului Leontin Muresan din Cluj si a sotiei acestuia, profesor de istoria artelor, a facut un curs de balet la Opera din Cluj.

A jucat in peste 100 de piese de teatru, pe scena, teatru radiofonic si de televiziune, 15 filme si a participat la numeroase spectacole Eminescu, Blaga etc. cu poezie romaneasca, germana si maghiara. A fost casatorita timp de 40 de ani cu un mare fotograf, Ion Miclea, “omul cu ochi de vrajitor" perceput de multi ca fotograful lui Ceausescu dar al carui album despre SUA a fost prefatat de Gerard Ford, potrivit cinemagia.ro.”

Doamne cum o așteptam, era emisiunea mea de suflet de sâmbătă seara. Ei și teatrul de marțea de la 8. Din cele doua ore de televiziune română. Dar binențeles că nu ne împuie nimeni capul cu artă și frumos! Ce e mai picant ca o sinucidere de vip, nește scandaluri suculente și o tocare manuală, camaraderească a tot ceea ce a fost viața unui om, cât și a celui ce a rămas neconsolat, cu suferința adâncă și cicatrici permanente în suflet?

N-am nimic cu ea, cu Mădălina, de fapt Anca, mi-a plăcut vocea ei, dar cel mai bine ar fi să fie lăsată, acolo unde a vrut, în pace cu persoana ei, în egoism. N-am să înțeleg niciodată, de ce doctorii vor neapărat să scoată boli din orice, să-l scape pe unul de consecințele unei fapte făcute conștient.

041

3 comentarii:

Marcel Eremia spunea...

Este prima oară (sper că nu şi ultima) când sunt de acord 100% cu tine!

Unknown spunea...

Se zice ca: "curiozitatea a omorat pisica".... Cica-i un proverb sicilian!
Pisica asta,vaz ca se joaca cu soarta....

ogarafgan spunea...

Marcel, mulțam de acord! :)

Don Popa, sărăcuța tremura de frică. Era disperată să treacă, dar era plin de oameni. Oamenii de care era despărțită de un gard, de formă.