Photobucket

duminică, iulie 04, 2010

Iad, cu intenții ...... bune



Câteodată viața are un gust atât de amar, că-ți vine să te freci cu buretele-n cerul gurii. Ai o stare de cârpă, nu de praf, nici de șters pe jos, cârpă de-aia de ștergi mașina de motorină, când meșterești la ea.
Și-ți pare că miroși la fel, miros ce nu-ți mai iese din nări, îl simți înmugurind țepos din creieri.
Și ca să fie-n ton, greața, sila, scârba, implinesc tabloul din care parcă lipsea ceva.
O lume de căcat, ce miroase la fel.
Amețitor amestecul de mirosuri pestilențiale, împletit cu o mare de tristețe cu colțuri în jos și cap imobilizat într-o cutie mai mică decât el, dar generos în dureri ascuțite, în amorțeală și mișcare în slow-motion.
O lume care o face susceptibilă de orice. Cel mai mic gest, vorbă, mimică interpretate din cauza fricii de realitatea crudă, din cauza de mult pierdutei încrederi în așa zișii semeni, oamenii. Ce nonsens!
Izbucnesc valuri de ură și furie cu tremurici în mădulare și salivă-n cerul gurii din mere pădurețe tocate-n maxilare dureroase până-n fundul ciocănelului urechios.
O statuie din marmură albă cu dedesupturi de iaduri vulcanice. Un alb în care din când în când, înfloresc scurt mii de vinișoare sângerii cu tente de smoală.
Un film de groază, rezultat din deranjamentele florale comportamentale universale.


052

12 comentarii:

Catalin spunea...

300
a jucat rolul lui Orfeu...

Anonim spunea...

nunumai ca te comporti ca o 'carpa' mai si fotografiezi ca atare, ani buni, nu mi-a fost mirare. tu locuiesti singura in casa?

ogarafgan spunea...

Cătă, ok :)

An(onim)us dragă, nu-mi mai scrie, dacă nu vrei să mă dezlănțui :D
Fotografia e un autopăsăricoportret, nud artistic cu dedicație, adică să mă pupi fix în fotografie, că mă doare tot fix 2 cm mai încolo!
Mi-ar păsa dac-ai fi mai breaz, dar nu-mi stric gura de pomană. Nu-i nimic, cu care să mă obosesc, de capul tău.

Bieţîvan Ratat spunea...

Originală abordare a autoportretului. Mi-aş face şi io unul la fel, dar nu ştiu dacă e realizabil fără să port rochiţă, că n-am în garderobă.
:-)) Şi tu cum vezi imaginea asta, cum te traduci? Ce a vrut să ne spună artistul despre el însuşi?
Duamnă, şi eu aş crede că îţi filează o lampă, dar mai cred că nu ţi-ar sta bine cu minţile acasă.

ogarafgan spunea...

Iote un bărbat însurat care-mi place cum gândește!!!! :))
Mi-e silă de ipocrizie. Lasă domne că io am educație, io sunt cult în cap și fac poze cuminți tip iola, io am multiple personalități, în funcție de fiecare prost sau proastă, dar în particoler monșeeeeer, păi să te ții taică!
Eu, am o singură personalitate, care deși unii spun că-i străvezie cât îi fără de substanță, are o mare calitate: exact așa e, poți pune bază pe ce spun, indiferent că-i o înjurătură, spusă cu tot sufletul, sau un cuvânt dat cuiva, la fel, așa va fi.
În privința garderobei, nu-i broblem, ți-o împrumută Horhhe și mai faceți și-un workshop de stă mâța-n coadă la propriu, măi biețîvanie :)))))
Ce a vrut să spună artista despre ea însăși? Exact ce se vede în fotografie: cui nu-i place și-mi mănâncă din timp muncită de gânduri negre :)))), postul ista ieste free la curățit desktop cu limba, dus-întors .... și iar, și iar, ahhhhhh .....
Că sunt educată sau nu, că citesc CĂRȚI sau nu, că muncesc sau n-am bani, că sunt snoabă sau nu, nimeni nu și-ar pune întrebările, dacă ar avea singura chestie în el care contează, dar nu mai repet ce deja am zis.

Mulțumesc măi biețîvane, chiar mult! Ești deosebit, mă bucur că mai există oameni dintr-ăștia :)

Marcel Eremia spunea...

Melodia asta este printre preferatele lu' fiu-meu...

Despre poză, ce să zic? Pare-se că-i luată la un uărcșop de autoportrete. Că văz că-s mai mulți în poziția de autoportret luat! Bine, unii au ciorapi și probabil și alte accesorii vestimentare! :)

ogarafgan spunea...

Măi sigur ai vrut să-i zici uărcșop?
Că sigur d-ailaltă nu E :)

ogarafgan spunea...

Vezi c-am mai pus una pt fiu-tău ;) în ultimul post :)

Marcel Eremia spunea...

Nu-mi este clar ce dedicație i-ai făcut... Poza sau melodia? :)

ogarafgan spunea...

Desenele animate bre! Că-mi imaginez că-i prunc :)
Dar no, îs pe melodie, deci rezultă că și melodia, prieteniei nu altceva :))

Unknown spunea...

Desi n-o pot ''lega'' de text sau de muzica, imi place...
Poza!
Obraznica si vesela...si mai mult...

ogarafgan spunea...

Ei vezi, un om destupat domne! Mă bucur sincer că vă place domn Popa! :))