Photobucket

sâmbătă, ianuarie 15, 2011

Bat într-o parte

Fără muzică-i degeaba



Bate vântul frunza-n dungă Și cântăreții mi-i alungă

Bate vântul dintr-o parte, Unde mi te dusăși băi, frate?
Offf, Iarna-i ici, vara-i departe și eu plec să mă aplec.
Și de ce să nu, dacă păsările-mi trec peste vârf de rămurele, ce să mai fac io cu iele? Nu?
Trec în stoluri rândunele?! Uite, printre văd și gândurile mele zburând în rând cu iele, iele
Luându-mi norocul și zilele.

Și se duc pe rând pe rând zarea lumii întunecând, Se duc ca și clipele scuturându-și de mine aripile
Și mă lasă pustiită, amorțită ascultând o chitară amețită, Hămesită, chiar dacă sunt veștejită.

Și cu doru-mi singurel de mă-ngân numa cu iel!

IMGP1743

4 comentarii:

Anonim spunea...

...da,da...iubirea!!!
Bate vantul frunza-n dunga,asta-i
muzica cea buna...adica optimista!Da?
E bine cand ne-ndoaie vantul catre
optimism.Continua!Pe cand...B.A.C.H. ...
..................................
...muzica ...din culori este minunata...

Anonim spunea...

m-ai lovit taman unde sunt mai vulnerabila, in zilele astea ;)
melodia asta am ascultat-o cred ca de mii de ori...de vreo 3-4 ani...eram in state, eram intr-o proasta dispozitie..si un amic virtual, roman stabilit in spania si f bun prieten cu nicu covaci (de la phoenix) mi-a zis: stai ca-ti trimit eu ceva bun sa-ti treaca de de_toate....recunosc ca mi-a trecut de unele si m-a bagat in altele...
frumos...si poezia mi-a placut..si fotografia...
pese
mi s-a parut ca te-am vazut in fotografiile lui jianu flori de la zilele fotografiei rumunesti...sau mi s-a parut...? :)

Anonim spunea...

aoleo. Ce poiata, domne, ce poiata. Dar las ca vine ea primavara! O sa iti fuga toate amortelile si tanguielile :)) Am zis!

ogarafgan spunea...

Anonim, cam numa matale înțelegi ce vrusăși să spui.
Dar pentru muzica din culori fenchiu!

Inuca, e excelentă chitara aia! Aș ascultao tare, tare într-una.
Mulțumesc mult!

Sunt în foto la Flori la expoziția foto rumunească :) Am avut și dOO fotografii acolo.
Dar dacă vrei să mă vezi ieșită mai fain, intră la Dan Moruzan.

Mireluș, ehehe maică, de la un timp trec da, toate, nu mai simți niik, decât dureri de șale :))

Mulțam de trecere la lume, lume de pe lume :))