Photobucket

miercuri, ianuarie 26, 2011

Spatiul este gradina lui D-zeu

Astazi tovarasul nostru fost conducator mult iubit ar fi implinit o varsta. Au trecut n ani de la moartea lui si a lu' dumnealui nevasta. Impuscati cac ainii la gard. N-o sa uit niciodata cum un om de 70 de ani era cazut pe jos pe spate cu picioarele prinse sub el ca o papusa de carpa dezarticulata!!! Ma intriga mobilitatea corpului acela batran, relaxarea totala a muschilor dupa moarte.
Ma seca la ficati ca nu au fost cu nimic mai breji cei care l-au omorat, respectiv au fost de acord, decat cum se spune ca s-ar fi comportat el in viata.
Se mai spune odiosul, nenorocitul, un criminal, paranoic, etc.
Ma intreb daca acum e asa de bine, de ce oamenii sunt complet nemultumiti, iar nivelul de trai a scazut sub cel al Bulgariei? De ce se sinucid pe capete pentru ca nu mai pot sa-si plateasca taxele sau sa-si intretina familiile? De ce agricultura, fostul pilon de baza al Romaniei, e aproape inexistenta, iar celelalte tari nu ne vor si nici nu stiu cum sa scape de noi?
Sunt foarte multi cei care se scalda-n bani si-si permit sa plece regulat peste hotare, sau chiar si in tara. La fel si cei pentru care sa-si cumpere haine de lux sau sa manance zilnic in oras, reprezinta un mizilic, bani de buzunar.
Oare cati dintre ei fac banii cinstit si nu furand, prin orice fel de mijloc, ingenios sau sapat materia cenusie, la propriu! Da, iar - ma roade intrebarea, curiozitatea care-a papat pisica. Sau binenteles, sa nu fie printre cei carora le pica para malaiata in gura cea natafleata.
Mai sunt unii oameni in societatea sclipitoare de astazi care nu stiu sa-si prezinte ideile, conceptiile, care poate sunt rigizi in exprimare si nu vor sau nu pot sa se schimbe. Sau poate nu stiu s-o faca!!!!
Cu ce sunt mai dastepti ceilalti, care atunci cand le raspund, mie cel putin mi se pare ca-i vad pe primii, dar sub un alt nume????? De fapt muuuult mai rau.
Nu se poate sustine un punct de vedere dand dovada de civilizatie, chiar daca celalalt cica n-o are la dansul? Daca suntem ca tiganii si zbieram unii la altii, sau ca niste gaste galagioase, cine dracu ne mai aude sau intelege? Or fi salvat ele Capitoliu, dar cred ca tot pe varza au ajuns.

_IGP5228

Daca nu ne place ce fac ei, de ce noi facem la fel? Nu fa altuia, ceea ce nu nu ti-ar placea sa ti se faca tie!

Octavian Paler

Interviu cu D-zeu

Lectii de viata
1 - Sa invete ca dureaza cateva secunde sa deschida rani profunde si ca dureaza ani sa treaca
2 - Sa invete ca doi oameni se pot uita la acelasi lucru si ca pot sa-l vada in mod diferit

Avem timp
3 - Sa-i judecam pe altii si sa ne absolvim pe noi insine
4 - Avem timp sa primim lectii si sa le uitam dupa aceea

Nu e timp doar pentru putina tandrete. Cand sa facem si asta, murim.

5 - Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie,
Altora s-ar putea sa nu le pese.
6 - Am invatat ca dureaza ani sa castigi incredere
Si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi.
7 - Am invatat ca indiferent cat de mult ai suferi
Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta.
8 -Am invatat ca este prea greu sa-ti dai seama
Unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani oamenii
Si a-ti sustine parerile.

Am invatat ca atunci cand sunt suparat am dreptul sa fiu suparat,
Dar nu am dreptul sa fiu si rau.


Dar ce dracu fac eu aici? Octavian Paler vorbeste numai prostii. Nu?

1

4 comentarii:

cristi spunea...

Excelent! Felicitari! Mi-a mers la sufletul meu suferind!

ogarafgan spunea...

Raspunsul din zilele noastre - si crezi ca mie-mi pasa?

Marcel Eremia spunea...

Greşeala multor oameni (nu zic a ta pentru că nu te cred nostalgică după împuşcat) este că nu văd ca alternative decât pe cei care se perindă la un moment dat prin faţa noastră.

Dacă nu apar alţii sau nu-i vedem asta înseamnă că nu există alte soluţii şi atunci tindem să comparăm două situaţii neplăcute fiecare în felul ei.

Nu îl plâng pe Ceauşescu. Şi-a meritat soarta, ba chiar mi-e ciudă că a scăpat destul de ieftin... :)

Pe de altă parte nici cu idioţii de acum nu mi-e ruşine (ce expresie la fel de idioată că de fapt vreau să zic că îmi este ruşine cu ei).

Asta nu înseamnă că voi compara viaţa de acum cu cea de atunci. NU. Eu vreau ALTCEVA nu una din cele două situaţii idioate!

Că mai trebuie să aştept după acel moment este o altă poveste...

ogarafgan spunea...

E o mica problema Marcelino - tu traiesti viata de acum nu alta. Nu poti compara o viata viitoare sau una ipotetica, virgula, cu cea care a fost, decat tot ipotetic.
Tu nu traiesti un vis, o fantezie, traiesti acum, calci pe pamantul asta bun, ca oamenii sunt rai :))
Nu era drept nici atunci, dar acum e strigator la cer!!!!
Oricum, uitandu-ne prin istorie, cand a fost dreptate pe pamant?
1-Intotdeauna au fost profitorii, sugativele de orice, care au si puterea. 2-Au fost proshtii. 3-Cei carora nu le pasa. 4-Si oamenii buni.
Io zic ca fac parte dintre cei buni. Dar si ce daca? Imi schimba nivelul social? Ma simt mai bine cu mine? Eh, sunt prea multe de spus si mi-e lehamite, ca n-are rost sa-mi consum si jumatatea de neuron, DAJABA.
Multumesc Martzelino de trecere! :)