Photobucket

luni, ianuarie 03, 2011

Dansez ...... pentru mine



O zi friguroasă dar superbă. Gerul s-a ascuns undeva departe, în munți, iar cerul își cerne făina de zăpadă liniștit, parcă așteptând ouăle și mirosul de lămâie. E prima zi când vremea de afară îi surâde și ochii îi strălucesc de bine. La fel ca micile paiete care dansează colibri prin aerul proaspăt.
Lăsându-se ușor pe brațul ființei de alături, îi puse retoric o întrebare:
„ - Știi ce mi-ar plăcea să aud dacă aș fi în comă? ...... Râsul tău omule, râsul tău cristalin „


_IGP2465

8 comentarii:

Cătălin spunea...

Muzica...se poate mări volumul?

Cristian spunea...

Faina imaginea, la fel si anotimpul :D

ogarafgan spunea...

Normal că se poate! Dă-i cu săgețica-n el :D măi Cătă măi

Cristian, mulțumesc!
Și de trecere :)

Anonim spunea...

...normal...
daca esti de...coma!
...........................

!LA MULTI ANI!

Cozmin Fruja spunea...

mai ushor cu postarile si mai des pe la berou, lasa coma.... ;)

ogarafgan spunea...

Anonim, ți-aș zice un la mulți ani, dar să latru așa la lună?!!! Nu că nu mi-ar plăcea luna, dar nah, îmi pare tare ciudat să zic unui anonim „ ce mai faci băi pulică?„ sauuuu poate nu :D

La berou stau tătă ziulica domnul șef :)) Fruja

Anonim spunea...

...eiii!,latra si tu...cine trebuie sa auda,aude...
Nu-i asa,nu se stie cand e nevoie
de un anonim la casa omului...
Asa ca posteaza,posteaza...nu tine
cont de ce zic unii,altii...
Dupa cum poate a-i observat in ultima perioada (sarbatorile?)unii
s-au cam "fudulit" la ochi si au
uitat sa "treaca" prin fata unor
imagini deosebite...
.........
...multumesc totusi pentru urarile din gand........

ogarafgan spunea...

Sărbătorile? Ăhăhăăă, să fiu io sănătoasă că mult înainte mi-or murit lăudătorii sau mai știi, or fi dat ozînîurile-n ei!
Cum am mai spus odată, nu contează, mai ales că mi s-a tot repetat, de fapt mai multe persoane, că numai de milă mi se spune că am imagini deosebite :I
Cum e vorba aia? „când îți spun mai multe persoane .... să te arunci în puț„
Mă duc să mă sinucid! Aș mai fi zis că mă duc să caut „o puță„ că zilele așestea sunt pe mod feministă, dar din păcate la mine s-o termenat stocul și la aiastea, așa că .....
Nu-mi rămâne decât să-mi iau gâtulllll :((
Ham Ham! :D