Photobucket

marți, ianuarie 18, 2011

High Q pe fond Black ........ bleah

De excepție



Lumină. O dâră strălucind cald pe poteca bătătorită ce înconjoară fortăreața neagră. Cu două cocoașe și codiță jucăușă. Nervos aruncată când stânga, când dreapta, după cum bate vântul. Patronată de două puncte roșii.
Vântul. Care bate și el tot la graniță, numai de-alungul potecii bătătorite. În formă de inimă. După, înlăuntru, nu mai bate nimic.

"Knock - Knock
Who's there? Who's there? Whooo's theeeere?"

IMGP1098

11 comentarii:

Anonim spunea...

Pa "15" cineva , nu mai retin cine,
era declarat cel mai tare poet al
momentului si rugat sa se desfasoare,adica sa se produca cu una din creatiile sale...De ce oare?Prietenii stiu de ce...
...........................
"-Ceea ce ai trait nu poate fi istorie.Istorie e doar ce nu am trait.
-Atunci ceea ce ai trait ce e?
-Hm.Legenda.Adica forma cea mai adanca,mai frumoasa,mai durabila a
vietii."

ogarafgan spunea...

Aaaaa unde iești tu Marceleee să-ți spun păsurile miele????
Că deh, aaaaaa, nu găsesc niik inteligent de zâs :D
Ce am trăit e o supă, nu legendă. O supă aiurea, cremă, în care sunt amestecate o grămadă de ingrediente unele peste altele, o învălmășală de nimicuri fără consistență, numai bune de tocit dinții minții :))

Anonim spunea...

ce imagine superba...cum reusesti tu sa le pui exact de din tot ce trebuie ca sa iasa ..nu bine..foarte bine...
iar retzeta supei tale este si ea perfecta...asa si trebuie..
zi-mi tu un nume..o persoana..numai una..care a trait/traieste o legenda..si nu o "supa" ...?!
astept sa zici :)

Anonim spunea...

...sigur,sigur...
Supa crema e buna calda,proaspata,
cu crutoane daca-ti plac si ai dinti buni.Face bine la stomacel!
Face bine
Haidi pa!ca-mi vin idei de ciorba
reincalzita...

ogarafgan spunea...

Sorinuco, unii ar spune că ei da, dar nu dau nume. E mai bine să-i lași să viseze. Caii verzi. Sau depinde, ăi albaștri, că-s mai măiaștri :D
Mulțam că-ți place, ai devenit cam singura :)))) încolo le pute :)))
Și mie-mi place cum mi-a ieșit imaginea, chiar foarte mult și mă întreb câteodată, cum de sunt aproape singura care văd frumusețe acolo! Chiar dacă-i a mea :D

Anonim, vezi, dacă te dedai la ciorbe reîncălzite .... și eu nu!

Anonim spunea...

P.S.
Am intrat pe adresele celor care
"semneaza" cand trec pe la tine.
Intr-adevar cei mai multi "spun"
lucruri deosebite.Cand semneaza
condica la tine,cate-odata mi se par...nu stiu cum...rigizi...se mai aude cate-un "plosc!"(cadere in extaz!),dar ,de putine ori am
observat tentative de...studiu pe caz!
Ca anonim liber am posibilitatea sa aleg si am ales
sa nu ma bag prea mult peste arta
fotografiilor afisate aici sau in alta parte...Comentam atat cat ne lasa uimirea...
Noua ne place sa comentam(adnotam)
textele(subtextele,supratextele...)
Legenda...

ogarafgan spunea...

Mulțumesc Dulcineea! Dar ai scris foarte frumos! Și puteai să mă cauți, nu mușc :)), numai mârâi și-mi arăt colții :))

Anonim spunea...

Mai ogarel!Ce faci?Trage tu un
sprint si fa-i o vizita!De-un an
astepta sa fie vizitata,sa treaca
cineva pe la ea sa vada ce frumos
si-a aranjat "apartamentul",coltisorul
cu poeti,muzica buna...
Hai,nu mai sta...fugi!Cum unde?
La...Dulcineeea!!!

ogarafgan spunea...

Anonim nush ce vrei a spune, dar Dulcineea in ciuda a tot, face cat o mie ca tine, care nu te semnezi si vorbesti de sus.
Sunt multi, foarte multi oameni care se considera mai buni decat altii, din felul cum vorbesc, cum se poarta indepartandu-si prietenii, dar oameni buni, nu reusiti decat sa fiti patetici si sa-mi inspirati mila!
D-zeu fie cu voi! Amin.

Anonim spunea...

Saru' mana!
Nu vreau sa comentez prea mult.Nu
cred ca sunt mai bun decat multi altii,dar nici chiar cel mai rau...
...m-ai intristat...ma rog,nu esti
prima pe ziua de azi...nu stiu,nu
va-nteleg...n-am vrut decat,pe bune,
sa-i faci o vizita domnisoarei,pe
blog...Am gresit?Sper ca nu...
Hai fa o plimbare si...nu-i vorbi
de sus...

ogarafgan spunea...

Ei ok, daca am inteles eu gresit mea culpa, imi cer scuze, nu vreau sa fac nimanui rau.
Vezi ce inseamna anonimatul? De unde sa stiu eu ca ce ai scris inseamna bune intentii?