Photobucket

duminică, ianuarie 16, 2011

Se vede ceva



Am primit un comentariu de la o persoană, nu spun cine. Nu la poza asta.
Spun numai că niciodată nu mi-a vorbit cineva mai frumos!!!!!

„Ogăriţo, nu ştiu cum faci dar pui serii întregi de imagini care par a fi doar pentru sufleţelul tău, câte un click pe care doar tu să-l înţelegi, ca să-ţi aduci aminte de una-alta.
Ş'apoi... Vii cu câte una care mă trăzneşte. Nici nu ştiu cum s-o descriu p'asta de aici; îmi vine să las naibii toate jucăriile, doar să mă ţin după matale şi să văz ce vezi şi tu.„

Mulțumesc omule! :)

IMGP0986

4 comentarii:

Anonim spunea...

...hei,hei,hei...nu ezista!!!
Trebuie ca sa fi fost si altii ce
te vorbira frumos la lingurea...
Poate n-avuram urechi d-auzit ce
trebe,poate n-avuram puterea sa facem pasul dincolo de liziera padurii si sa ne "aruncam" in
valurile luminii diafane(v.poza)...

Anonim spunea...

Imi place ! DE altfel am pus-o ca favorita si pe Flickr.
Monica

ogarafgan spunea...

Anonim 1, aha ....

Anonim 2, Monica :) mulțumesc frumos!

Și mulțam de trecere la anonimi :)

Vera spunea...

Magnific!