Photobucket

miercuri, noiembrie 23, 2005

Baba cl(o)anta
















Prezentul inseamna vorba multa,se da mult din gura,din clanta...partea proasta ca de multe ori degeaba...imi aduc acum aminte un film despre vremuri preistorice,in care nu se scotea o vorba,se mormaia,bombanea,se gesticula mult,se imbrancea,dar exista mult mai multa intelegere decat acum.
Initial n-am vrut sa scriu si nici sa pun poze de la mitingul profesorilor,urasc politica,dar m-a impresionat mult cursul evenimentelor.Am ajuns acolo cu inima indoita ca as putea face ceva interesant...ce draq puteam fotografia la o multime de oameni? fiti indulgenti,a fost primul miting la care am fost,ever!!!...eu evit cat pot aglomeratiile...dar m-am trezit in mijlocul asteia...mai ramasesem si singura la un moment dat...si ma invarteam ca prostu'...apoi am vazut o figura interesanta...binenteles ca de barbat!!! pus aparatul la ochi,declansat...eh,strambat el putin,dar era prea carismatic pt a tine cont de jena indusa de privirea lui surprinsa nu prea placut.Apoi m-am intors, cu aparatul in mana...in clipa aia,au inceput cu totii sa pozeze...isi aranjau drapelele,spatele,pancardele,se puneau in pozitii mai bune...ziceau ei...si uite asa a inceput Mari sa prinda gust de fotografiat greve.
Partea buna in toata tarasenia asta a fost ca era greva de profesori oameni buni...oameni intelectuali,oameni cititi,care chiar daca in fond sunt tot oameni,au o decenta dobandita inca de pe bancile scolilor,sau in cel mai rau caz cand nu o au,sunt fortati de imprejurari sa o simuleze!!!
Oricum,a fost perfect...s-a cantat...la chitara,la trompeta,din gura....s-au spus poezii,s-au citit satire usturatoare la adresa mai marilor tarii:aka Tariceanu note de 5 si 6 la limba romana si matematica scoase din catalogul scolii...s-a fluierat din toti rarunchii.
Am vazut o femeie plangand si nu mi-a cazut bine,pentru o clipa mi s-au cam inecat corabiile...dar apoi au intrat covrigii in scena...s-a facut o intreaga Katerinca pe baza salariilor profesorilor din care, se pare alimentul de baza cumparat este covrigul...ca doar pentru atata ajung...pentru chirii sau o pereche de pantofi cat de cat decenti cu care sa apara in fata elevilor nici nu se mai punea problema.
Intre timp unii dintre noi(ma stramb de oki) ne aratam noile jucarii celorlalti!!!...iar altii dintre noi ii surprindeau pe senzor(ranjet albastru)...sac(adica sic).
Intr-un final greva s-a terminat si toti profesorasii s-au imprastiat ca potarnichiile,dar totusi nu dezordonat,ci intr-un lant al patimilor pe toata lungimea casei poporului.
In urma lor a ramas la fel ca peste tot...un loc gol,mare si pustiu,unde aproape ca-ti puteai auzi ecoul...sau egoul...cum vrei s-o iei...si o mare de hartii...singurii care se mai invarteau,pot spune cu sarg si destul de rapid,erau ADP-istii in hainele lor galben-tipatoare...care uite ca mai exista domnule!!!...intr-o lume cu babe cloante si himere precum promisiunile guvernantilor nostrii...mancai-ar mama!!!

2 comentarii:

boyarul spunea...

Multe poze reusite.
Ca profesor, ma bucur ca ai fost in mijlocul activitatilor si le-ai surprins pe senzor pentru noi, "lenesii" de acasa [provincie].

PS: Ce aparat foto ai folosit?

Anonim spunea...

Multumesc...Pentax*ist DS