Photobucket

miercuri, august 29, 2007

Intuneric




Ma uit la lucrarile Victoriei Frances si-mi vine sa urlu.
Nu sunt multe lucrurile care le vreau cu adevarat in viata, dar mi-ar fi placut sa pot face ce face ea.
Se bat in mine mahnirea, dezamagirea, neputinta de a face arta, de a fi facut arta poate din copilarie de cand umblam cu cainii maidanezi prin spatele blocurilor si mancam cot la cot cu ei cornuri uscate aruncate de vecini pe jos sau lingeam zidurile de var.
Apoi la scoala mazgaleam pe foaia de desen tot ce-mi trecea prin minte.
Imi dau lacrimile - aveam numai 10 si eram laudata intr-una. Ce se mai minunau pustanii si " doamna educatoare " cand reuseam sa copiez exact, in creion, ceva din realitate.
Nu m-am nascut in familia care trebuia, nu m-am nascut in decada care trebuia, nu am cunoscut oamenii care trebuia, n-am avut prietenii care-mi trebuiau, nici macar iubitii " necesari "
Oftez ..... si atat
Si viata trece ..... cu iuteala fulgerului


UK-1-320

2 comentarii:

Catalina Zaharescu spunea...

Multi gandesc ca s-au nascut la vremea care nu trebuie si in locul si familia in care nu trebuie.
Zic ca totusi, fiecare are rostul lui si ca unele din cele de mai sus, pot fi schimbate in bine, cu vointa si ceva noroc :)

Anonim spunea...

Pai ce sau cine te opreshte sa pui mina pe creion , o bucata de foaie velina ? si sa incepi sa-ti creionezi un pic interioru ? si ala si alalaltu....?

Astept simbata 1 Septembrie un desen facut de tine..

Nechifor