Photobucket

sâmbătă, august 11, 2007

Pentru ca .....

E ora 5 dimineata si nu pot dormi pentru ca ma trage muza de nas. Trebuie sa mi-l sterg intr-una, ca-mi plang ochii cu lacrimi de crocodil .... sunt iar indragostita! m-apuca din cand in cand sa ma mai indragostesc de cate-o fantoma sau mai bine zis de cate-o fantasma. Si da, plang, de neputinta, de prin toate partile .... oare atat sa fie viata mea? sa nu mai pot visa cu-adevarat la dragoste, la fluturasii aia din stomac care te fac sa vibrezi din tot corpul, pentru ca nu mai sunt tanara? sa mi se fi inchis oare toate portile? am ajuns aici si s-a terminat? ( da, mai m-am plans si altadat' ! .... si ce daca!)
Cine e? actorul din " Vrajitoarea " care-l joaca pe Azazeal, sau poate sunt indragostita lulea de personajul Azazeal, oricum barbatul ma fascineaza, ma tintuieste cu ochii pe sticla, ma face sa visez, sa ma transpun in actiunea ce se desfasoara aievea in mintea mea si in fatza mea.
Multi sau putinii care vor trece pe aici, barbatii vorbesc, vor spune " uite si la proasta asta! " sau " saraca e dusa cu pluta! " .... dar vreau sa-i intreb daca nu cumva au avut vreodata si ei o femeie care sa-i fascineze? sau cine stie, poate chiar un barbat!!!! :D - una la care sa nu poata ajunge nici in visele lor .... si culmea, m-a pus dracu' sa mai ascult si romanticul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mi-e dor de ochii lui, de mainile lui si soaptele lui, mi-e dor de iubirea, pasiunea pe care nu ti-o poate insufla decat un corp in care trece prin fiecare muschi, nerv si vinisoare, tremurul asteptarii, al vanatorii si tatonarii, al cochetarii cu jocul, cu valsul de zeci de mii de ani al misterului dragostei. De ce mister? pentru ca asa cum vine, asa si trece! pentru ca vine din neant cand nici nu te astepti! pentru ca poate nu vine! pentru ca ....
Doamneee, cum m-as pierde in nefiinta daca ar fi macar si pentru o clipa, sa inchid ochii si sa simt cum ma iubeste, sa simt acea dulce ameteala si pierdere de sine, de identitate, sa nu mai simti ca sunt doua persoane in acel loc si timp, ci un tot, un amalgam de particule, de stralucire si caldura suava, de prea fericire ca tot folosim cuvantul foarte des zilele acestea.
In lumea mea mica si insignifianta sunt fericita si nefericita in acelasi timp .... fericita ca-mi pot permite luxul sa visez, nu sunt inchistata de obligatii sau statul cu picioarele pe pamant, capul meu e mult deasupra norilor ...
.... nefericita? ca totusi visez la imposibil ... of, of, mai, mai!

II

trasaturi subtiri si delicate, pufusor pe obraz, un mij de mustata, ochi albastri, par lungutz, silueta pierduta-n noaptea lunga si intunecata precum ea insasi .....


Un comentariu:

Anonim spunea...

Wheels of fortune...fortunate spinning.