Photobucket

marți, august 28, 2007

O lume perfecta




Care este culmea vietii?
Sa fii la un pas de moarte, incercand sa-ti termini cavoul!
Am uitat sa precizez ce fel de viata: de cretin.
De ce sunt atat de dura? pai cum naiba! viata e frumoasa, trebuie s-o traiesti, nu sa o irosesti facand ceva care nu-ti mai e de niciun folos.
Sincera sa fiu, ca sunt indesata intr-un tomberon de gunoi, intr-un sac negru de plastic, hrana pentru pesti sau ingrasamant de flori, cand n-oi mai fi nimic decat un hoit mirositor in culori si nuante vinetii superbe, mi-e perfect indiferent.


UK-1-313-copy

Un comentariu:

Anonim spunea...

eh ... una din cele mai crunte experiente din viata mea a fost sa muncesc cot la cot cu bunicul (care mi-a fost mai mult tata decat taica-meu) la betonat mormantu', facut cruce si alte jeguri de astea ... evident, si-l pregatea pentru el!