Photobucket

marți, august 14, 2007

Usor, paralel

"lapte mai Fulga" ..... imi fierb creierii de ceva vreme sa pricep ce inseamna!
1 - fulg sa zicem ca e usor, deci rezultat " lapte mai usor? " ca celelalte sunt mai grele?!!!!
2 - Fulga e numele vacii .... cred! deci rezultat " lapte mai vaca? !!!! " aaaaaa, adica sa fie ceva inrudit cuuuu " ce vaca esti Fulga? " propozitie pe care la fel n-o inteleg .... dar poate ie de la iei, adec' de la mine, adec' atat ma duce pe mine capul, adec ce-mi mai fac probleme? ca devin din ce in ce mai constienta ca nu prea ma duce!


3 comentarii:

Ioana Chilu spunea...

si eu m-am chinuit nitel sa vad legatura dintre sus mentionata ta dilema si fotografia din imagine, ca sa zic asa. care decat ca e super. facuta de tine? unde, cum, cand? vreau si eu acolo. :D :)
PS: reclamele din romania nu trebuie intelese (din simplul motiv ca nu au nici unul, el, intelesul), ci doar trecute peste ele. cu buldozerul eventual.

ogarafgan spunea...

it's in Ingland :)

Ioana Chilu spunea...

cine, fulga? :)) da, da, m-am prins :P very nice