Photobucket

duminică, februarie 24, 2008

gud bai mai lav gud bai

Cu parere de rau si regrete din toti rarunchii, va anunt ca din noaptea aceasta nu vor mai fi comentarii anonime la mine pe blog.
Si asa sunteti putini ..... cei care-mi sunteti cu adevarat prieteni sau uameni, nu-i greu sa va faceti un cont, daca doriti sa spuneti ceva ....
Sunt bine primiti toti cei care au de adus critice spuse cu vorba buna.
Rahatii care mananca cacat cu gura plina, nu mai au ce cauta pe blogul asta.
Sa se duca sa-si verse veninul in ceasca-si de cafea ..... si s-o bea pana la fund!!!!!!!!!!!!!!!

Sylvester, nah, ce sa-ti fac? baga un cont ;) nu ma intereseaza cine esti, atata timp cat esti om :-*


prieten

"Sunt ursul eu, spre mulţumirea lumii,
Şi fotograful lângă urs tot eu.
Nu muşc, dar pot să muşc, nu muşc
Şi mă fotografiez mereu."

2 comentarii:

miChou spunea...

aşa de faină şi călduroasă.. mai mare dragul :)

ogarafgan spunea...

multzam fain Mishulica!
si da, e caldura multa, de la inima mea la a voastra, cei care-mi sunteti prieteni, chiar daca numai de blog :)