Photobucket

miercuri, septembrie 22, 2010

Inter, intra-nați(i)-o



În fața scării mele s-au postat două țigănci c-un puradel. Le-am văzut de departe pe când mă întorceam. Am strâmbat din nas, dar asta e, n-am nimic cu oamenii dacă-s liniștiți.
Ajung în fața scării, să-mi vină rău. Numai hărtii de la ciocolățele date puradelului, care mai de care mai colorate, plus nește chestii ca o vomă de elefant, împrăștiate pe trepte. Și toate astea, în jurul micii șatre de țigănci, ad-hoace, la mine în bătătură.
Înainte să deschid gura - luasem foc, ca în desenele animate, roșie la față, țuguiată, flăcări pe nas, fum p-ăl de-al treilea ochi și uuuuuit de locomotivă - o altă doamnă de bine începuse cu câteva secunde înainte, să le scuipe în ton, adică tot de bine, chestia escaladând. Mi-am exprimat și eu părerea ca un cetățean onorabil ce sunt, la care conaționalele au dat drumul la epitete, că le țineau în fuste sau alte locuri nemaiîntâlnite bifor.
Aveau și o iecsplicație, le strângeau când plecau =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) că punguțe erau grămezi p-acolo, în care le puteau îndesa de la bun început.
Cum știam că n-am cu cine mă înțelege, le-am mai transmis cu năduf, urcând pe scări:
„din cauza voastră ne iau pe toți românii de nenorociți, națiile din exterior„

Așa că decretez, pentru mine, dOO punte:
Urăsc țiganii, n-aveți decât să mă considerați antiroman(i)tică și să mă și condamnați, nu-mi pasă.
Îl pup pe Sarkozy și-mi doresc să facă la fel toți ceilalți președinți de state. Deși dacă stau bine să mă gândesc, ar veni indigogii mânca-ți-aș înapoi și-ar fi vaaaai și-amar de mama noastră, dacă oricum suntem la mâna lor, așa puțini cum au rămas.

Cel puțin eu, nu am văzut nație mai împuțită, mai indolentă, nepăsătoare, înfumurată pe prostie, jegoasă, unde se cacă, acolo mănâncă, niciodată!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aspectul este de infractor, conformația feței, limbajul la fel, până și accentul folosit, modulația vocii. Nu am avut parte decât de scuipături sau înjurături din partea lor. Unul singur nu l-am întâlnit educat, nu neapărat cu școală, dar politicos, sau liniștit, sau ..... sau.
Cum am scris două posturi înapoi, când un țigan imi trage o palmă peste obraz, aș vrea să mă fac zmeu, cu șapte capete, să i le întorc pe toate-n gură, o dată și încă o dată.
Am plecat. Mă întorc. Și încă o dată.
Și tot nu m-am răcorit, dar m-am plictisit ......

Hai la luptă toarși, rob cu roabă să ne unim,
Internaționala ? prin noi? s-o făurim.
Ha??????????????????????


010-a

3 comentarii:

Catalin spunea...

Erau ieşiţi din mall-ul ăla în care nu mai sunt locuri pe scaune...

fotomaniacu spunea...

multi ar fi de acord dar le e frica... romanii sunt cacaciosi... si nu exista lege... statul e dizolvat de facto... de aia se imtimpla grozavii de neimaginat in ioropa...

ogarafgan spunea...

Hihihi Cătăline măi, ce-ai măi cu pretenarul meu cel mai bun :D molul?
Ești gelos? Că e așa plin? :))))

Grozăvii de neimaginat, primul loc, cu țiganii de la noi, don fotografu. Nu zic că ceilalți suntem sfinți, dar în comparație suntem, pielea de pe buricul degetului cel mare .... de la piciorul stâng.
Mulțam de trecere domnului de prin Belgia! Sau a trecut de marți? :)