Photobucket

vineri, iunie 11, 2010

Irișii din fire zdrențuite de mătase



Mi-e foameeeee, atât de tareeeee!!!!!
Cum vă simțiți când vă e foame? Vedeți negru și ați ucide pentru un copănel fraged de pui de țară cu usturoi?????
Și io!
Aș ucide pentru o gură de iubire! Numai că e imposibil :)
Un pod din care-au rămas numai ațele, mă desparte. Se vede ca prin ceață ...... celălalt tărâm.
M-așez pe piatră, îmi duc mâinile cu mânecile puloverului lungi peste degete, la gură, și mă uit cu jind și ochii roșii peste hău ...... dincolo ......

509

5 comentarii:

Catalin spunea...

dra Oproiu..., nu?

Liana10 spunea...

Eu as putea sa-ti satisfac stomacul, inima, nu.

ogarafgan spunea...

Cătălin, dacă zici tu! :) Nu știu cum o cheamă pe domnișorica din imagine și-mi pare rău, că e un modelaș tare drăguț :) și ascultător

Liana, intrai un pic la tine și-mi veniră toate salivele-n gură :)))) NU prea am de ce să-ți mulțumesc :))))
Glumesc, dar am niște pohte acumaaaa :))
Mulțam! :)

Anonim spunea...

cred ca te uiti prea departe...
ia sa-ti dau eu o metoda de a privi cu detasare cretinii carora vrei sa le oferi ce nu merita..
doo puncte
intinzi mana stanga cu degetul aratator drept, celelalte degete stranse tare in pumn...si incet il aduci spre varful nasului...in tot timpul acesta il privesti cu atentie marita...(pe deget)pana atinge nasul...
daca nu-ti trece din prima incercare, mai repeta de cateva ori..la mine a functionat...nu-i nimic daca acum am la un ochi dioptria de +7,50 si la celalalt de -9,69...
m-am vindecat..asta e... :D
lasand gluma, mi-e dor de-o tacla cu tine..o sa te sun zilele astea...maine vin in capitala cu treburi multe...daca am o pauza..te sun..
ai grija de tine ca nimeni altu' ;)
pup
ps
ai la mine pe blog o melodie ce face bine..ti-o dedic cu drag.."fields of gold"

ogarafgan spunea...

Inuțo, uitatul nu dăunează deloc grav sănătății :))
Când mă uit sunt fericită, mai ales că nu mă aleg cu prieteni foarte buni de mucava-baclava feic =)))))
Știi tu oare cât e de bine să trăiești din vise? N-are cin te înșela. Credeam c-am înebunit, dar cineva îmi spuse că mă comport ca un copil care-și creează o lume imaginară cu prietenul imaginar în ea, unde se simte fericit, în siguranță, ocrotit :)
Mulțam de sfat :) și de meloadă
Vezi că ultima de la mine te pune pe cărbuni încinși :))
Poate dai un semn, în sfârșit când ajungi, să ne vedem o dată :)