Photobucket

sâmbătă, iunie 05, 2010

Sfârșitul iubirii, în pas de dans



Oare de ce omul este atăt de pătruns de muzică? De ce se inmoaie dacă ascultă Cohen cu dansul lui? De ce devine o bucată de lut cald în palmele gigantice ale universului?
Până și frunzele se unduiesc și vibrează la unison și molcom. Iar stelele pe cerul nopții se aliniază valsând.
Închizi ochii și precum marea care îmbrățișează malul ușor și lin, așa și undele tale cerebrale se pierd în neantul iubirii până la amplitudine zero.
Până la sfârșit. Unde nu mai există durere. Unde într-un pat din flori de câmp, îți pui mâinile pe piept, încremenind într-un zâmbet de pace!

iaaaaarnaaaaanaaa-003

19 comentarii:

francisc vaida spunea...

...la sfirsitul iubirii,trairii....iubirii traite sau trairea iubirii nimeni nu pune miinile pe piept..decit daca moare ..! dar leonard cohen le intoarce din vorbe si ginduri ...pina la sfirsit

ps scrisul arata traire nu comentarii

ogarafgan spunea...

Iubirea ar fi eternă, până la sfârșitul vieții, iubirea de orice, de păsări, de firul ierbii.
Mi-ar placea să am puterea și norocul să nu doară, să mă pot bucura de plecare, primăvara .... și în pașii de dans al lui Cohen. Mi-ar plăcea ca moartea să fie frumoasă.

Încă mai simt, dar undeva deasupra planetei Pământ. Mi-am dat seama cu bucurie în suflet. Și ușurare.
Că mai simt! Of

Danca Danela spunea...

Fotografie, mielodie, tu ....Multumesc!
Strabunica mea cea mai blanda si sperioasa fiinta din cate am cunoscut, ne spunea adesea ca-si doreste sa aiba moarte frumoasa.Vai ce ma mai suparam si sufeream pana la lacrimi ascunsa dupa burdufurile de perna puse unele peste altele.
Mergea Duminica la Sfanta Liturghie invelita in broboada ei maron cu ciucuri si cand se inchina la Icoana Maicii Domnului din camera ei , o icoana pe hartie, pastrata si astazi foarte bine,se ruga simplu si scurt , dar cu lacrimi, pentru familia ei si pentru binele lumii.
A plecat catre cealalta viata , in Saptamana Luminata,stand la masa cu nepotul ei favorit, dupa ce-a gustat dintr-o prajiturica glazurata cu bezea.
Cere si ti se va da!Abea acum am inteles ca n-ar fi trebuit sa plang daca Dumnezeu o ia la el, ci sa ma bucur pentru ca Dumnezeu i-a ascultat ruga!

ogarafgan spunea...

Dăncuțo, nu știu dacă moartea poate fi frumoasă, oricât de scurtă ar fi :)
Nu știu, dar viața omului nu-mi pare deloc, dar deloc un paradis.
Muzica în schimb, e dumnezeiască!
Și natura!
Mulțumesc pentru apreciere Dăncuțo!:)

N-am zis nimic de străbunica, pentru că după spusele tale, n-ar trebui să-mi pară rău :)
Dacă a fost o ființă blândă, atunci se poate spune, că este o pierdere pentru omenire. Pentru că omenia lipsește în cea mai mare parte dintre noi :)

Codrin Lupei spunea...

Superba poezia, melodia lui Cohen, oricand o placere sa o reascult, foarte frumoasa imaginea ta...si importante, sincere si fara de raspuns intrebarile tale...de fapt de foarte multe ori intrebarile, sau faptul ca inca ne gandim la ele e mult mai important decat orice posibil raspuns! Multumesc Marilena!
O duminca frumoasa iti doresc...si ai grija de tine!

ogarafgan spunea...

Mulțumesc Codrine pentru cuvintele bune!
O duminică frumoasă și ție! :)

Costea spunea...

Olguţa, din păcate nu Leonard Cohen ci prima parte a titlului s-a întâmplat de curând şi la mine... :((

ogarafgan spunea...

Aaaaaaaa, cine-i Olguța și ce-ați făcut cu ea?

bogdan spunea...

eu ma inmoi la alti artisti,dar fiecare cu gusturile lui.da-mi place si cohen,totusi.
iubirea sfarseste? ce idealist prost sunt...credeam ca dainuie vesnic,chiar daca in alte forme.tre' sa ma trezesc,tot imi repet. :)
saru-mana

Danca Danela spunea...

Viata omului pe pamant e pregatirea pentru paradis.
http://www.trilulilu.ro/cmcristina13/1604f3adf088bc
Iubirea nu dispare niciodata!

Anonim spunea...

Muma, esti din ce in ce mai adanca !
In ultima vreme ai privit vreun fluviu direct in ochi?
P.S.
Traim intr-o tara cu multi oameni ciudati.
Aici nu exista "cere si ti se va da" ci "cere si ti se va lua".

ogarafgan spunea...

Să dăinuie iubirea Bogdane? Poate aia de pământ, că nu scăpăm de el, oricât ne-am fofila :)
Mulțam de trecere :)

Dăncuțo, superb spus de Iureș! Superbă poezia, vorbele, că doar vorbe sunt, idealiste :)
Dar mulțumesc mult, m-a încântat pur și simplu, cu totul: fondul muzical în fapt de seară, cu greieri cu tot, Marcelino, spusele fantastice :)

Constantinescule, de adâncă ce sunt mamă, n-am putut privi niciodată un fluviu drept în ochi, ceea ce nici pe tine n-am avut onoarea :))
Păi cum dracu, m-am ținut io de margine, da tot degeaba, eram mult prea adâncă.
Iar oamenii ciudați sunt peste tot. De ceri, îți iau tot, de dai, e tot aia.
Rămâne să mă dau cu gălbenele, dupE ce mi-au luat și pielea :))

Catalin spunea...

Ar merge de o prelegere la Facultatea de filosofie...
Din atât de multe întrebări fără răspuns nu ar mai dormi studenţii noaptea...
şi ar veni sub balconul tău...
aşteptând să le dai răspunsurile...

Danca Danela spunea...

Superba Poezie este unul din cei 150 psalmi ai regelui David, insuflati de Duhul Sfant.Volumul de poezie ...Psaltirea.Erai sigura ca pun punctul pe ,,i``!:)

ogarafgan spunea...

Hihihi Dăncuțo, am înțeles că e din cele sfinte, că e scris în titlu :)

bogdan spunea...

pai depinde...eu zic ca dainuie.un parinte mi-a plecat ceva mai repede,dar iubirea e acolo,crede-ma.si e vesnica.dar vezi tu,de iubire si felurile ei putem dicuta pana joi.
sa-ti spun si tie ce iubire-ti va dainui vesnic,desi nu ne cunoastem prea bine?nici nu cred ca e cazul.
nu ti-am multumit cum trebuie pt blogroll.multumesc :)
saru-mana.

ogarafgan spunea...

:)

Anonim spunea...

mie imi place muzica si viersul lui cohen...si-mi plac la nebunie ciudatii...
si vorba aia.. din filmu' ala..
fara poezie
viata ie pustiu...

ogarafgan spunea...

Fudulule, cu studienții sub balcoane pusăi de-un post proaspăt :))

Inuțo, fără poIezie mamă, chiar că viața ie pustiu, ca sufletele mele, amărât de iele, dragele mele :)
Și mie place ciudații, d-aia mi-o iau în barbă regulat =)))))