Photobucket

vineri, iunie 18, 2010

O - in - finit - O





Second act

E posibil! Copii inteligenți fără burse de merit, copii bolnavi în stadii de neconceput, fără nicio șansă, fără vaccine ...... un stat de absolut căcat. Un stat pe care nu-l interesează pur și simplu decât buzunarul lui la propriu, personalizat. Oameni cărora nu le e rușine că reprezintă tot ceeea ce e mai de joasă speță, scursura Europei.
Mi-e silă că trăiesc în România(nu-mi veniți cu „da pleacă odată!!!„), că m-am născut aici și simt o revoltă în mine până-n galaxia cea mai depărtată, nu de planeta Pământ. I-aș omorî pe toți din conducere fără nicio remușcare. Nu e numai vorba, mi-ar fi extraordinar de ușor. Și după aia! Nu merită nimic altceva, niște oameni care nu fac decât să-și bată joc de propriul neam.
Care nu fac decât să aducă rușine asupra fiecărui om, care a mai rămas cinstit în România.
Ungurii pot să taie jumătate din salariile demnitarilor, să le ia jeepurile, etc. La noi nu se poate! La noi se îngroapă copiii de vii, bătrânii mergând pe picioare, tinerii talentați reduși la zero, alungați în țări străine. De ce le-ar da un salariu de 3000E ca să ne ridice din mocirlă, când și-i bagă ei în buzunare pentru un Monte Carlo, o limuzină, un conțed la Paris cu tot neamul, gratis.

313

La noi se face reclamă la teve și pe stradă, la un târg de animale de companie și accesorii, scris desigur PET, să înțeleagă tot țăranul.
Și te duci, că cică e mare expoziție, mare show la Sala Polivalentă, lângă mine. PLătești intrarea 5 lei :))))))(să mă cac pe mine de râs cu infract cu tot) și intri, cu avânt și speranțe, cu privirea limpede gata să te îndrăgostești.
Și găsești așa: dOO bucăți pisici, din care una maidaneză, doi bucăți căței, idem, nește acvarii cu pești și plante, ceva accesorii și muuultă, multă căldură, că acum e gratis.
Nu tu puzderie de căței de rasă, rase diferite, ciudate, nu tu pisici persane, egiptene, chele, nu tu pești deosebiți tip bășică de fotbal, nu tu papagali de toate felurile, nu tu zgărzi sau lese, mai mult de iar dOO, trei comune.
Eu înțeleg prin show, expoziție, ceva deosebit, să nu mă plictisesc, să mă țină în priză, să pierd câteva ore numai vizionând.
Am terminat în câteva minute, leoarcă, cu 5 lei în minus, pentru nimic. Cred că un orgasm ținea mai mult, sau cel puțin „facerea„ lui.
Ca de obicei, să se scoată un ban degeaba, lait-motivul românesc.
Lucru făcut a lehamite.
Să te aștepți să vezi o mulțime de chestii interesante, bucurii vii pentru suflet și să găsești numai dezamăgire cruntă!
Oare când o să mă învăț minte?

Am obosit să-mi doresc o fărâmă de normal!
Pupanea-ți derept în cur, dragi toarăși și pretini conducători!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PuPA-nea-ți cu SPOR!

312

4 comentarii:

Catalin spunea...

Doamnă, mai puneţi mâna şi mai dormiţi...
Şi ca să vă treacă supărarea vă duc eu la fotografiat, azi, dacă nu veţi dormi...
PS:
Lăsaţi PUPELE în SPOR-ul lui nea...

patty_35 spunea...

violenta nu e o solutie.


pentru nimic.

niciodata.

chiar daca ceea ce te macina e adevarat.

chiar daca ce macina pe unii si pe atii,

pe fiecare,

e adevarat.

Dureros,

suparator...

Insa nu violenta e sau ar fi solutia.

Never. Niciodata.

Unknown spunea...

ca deobicei nu comentez decit poza( ele)
Frumoase.... talpi, si nu numai :P

ogarafgan spunea...

Da de ce domnule să dorm, c-o viață avem?!!!!

Petruța, odată, demult, eram impotriva violenței. Și acum sunt, dar câteodată e nevoie și de un Țepeș, pentru că nu se poate altfel. Există oameni care nu pot fi opriți decât așa, pentru că nu mai știu decât de frică, oameni care cred că s-au născut în puf, nu cunosc altceva și cred că totul li se cuvine, c-așa-i scris în cartea lor sfântă. Oameni rupți de realitate, pentru că li s-a permis, din cauza puterii și a delăsării celor din jur.

Don Popa, o să transmit mai departe! :))
Sunt cur ioasă și la următorul post, dacă e ceva de zis :))