Photobucket

miercuri, iunie 23, 2010

Pentru că mă înebunește mirosul de tei



Stau în patul meu, cu baldachin pe-o parte. Mă întrețin cu Dănuțu, în timp ce citesc
http://lorenalupu.wordpress.com/2010/06/23/muzica-de-futut/
și ascult clipul pe care vi-l recomand ....... ca și ritm!!!!
Fetelor, priviți mișcările Shakirei, din pătrățoiul ei gigantic!
Băieți, oare să vă intereseze fut bolul? Sau fut bo(l)ul?
Sau hai, șoldurile generoasei blonde sau generoasele șolduri ale delicioasei blonde? Aia din clip, să nu ne înțelegem greșit.

Erată: nu fac reclamă la fotbal, nici la blonde Tot ceea ce se aseamănă cu realitatea, e pură ficțiune :D

De fapt de ce m-am apucat de literatură la ora aceasta, obișnuită mie?
Pentru că mă înebunește mirosul de tei! Pe muzică africană!
Este ceva, nu pot defini în cuvinte, îmi vine apă-n gură și mi se ridică pufușorul de pe tot corpul, parcă-n bătaia vântului.
Am simțurile ascuțite la maxim și creierul în aburi.
Ați mâncat vreodată o prăjitură atât de excelentă încât papilele să v-o ia razna?
Ei, fiecare por din piele, e transformat în papilă gustativă în seara asta!
Închid ochii și văd numai papile, gigantice, pline cu miros de tei. Pocnesc de miros de tei, exact ca bulele unei folii protectoare. Sau ca în desene animate ;))
Mă uit pe cerul nopții. E luminat de milioane de balonașe roșii și portocalii, care-și așteaptă mititelul ....... să facă poc!
Mi-aș dori să miroasă veșnic a tei!


043

7 comentarii:

Catalin spunea...

Florile de tei aproape că au trecut...
Va trebui să găsiţi ceva care să le înlocuiască...parfumul...

ogarafgan spunea...

Nu mai e nimic să-l înlocuiască. Intru-n stază până anul viitor, când mă voi trezi pentru câteva minute din milioanele de ani lumină

Mirela spunea...

Şi eu sunt maniacă în privinţa teiului şi ca să-mi anin dorul în restul anului am descoperit un soi de parfum care e cu esenţă de tei :P şi când mă mai apucă mai fac pâs-pâs din el prin casa şi pe haine :))

ogarafgan spunea...

uau, păi și io vreau de multă vreme!
cum îi zice, de unde, hau maci, pliiiiz? ;))))

Mirela spunea...

Tilleul de la D'Orsay, pretul depinde de site, ca in magazine nu prea se gaseste - nu sunt multi asa dusi cu pluta dupa tei :D

Crin spunea...

N-a trecut mirosul, treceti prin iashi, innebunesti pe Copou! orgasm olfactiv continuu.

ogarafgan spunea...

MF mulțam! :)

Crin, așa e! Dar pân la Iași, se duce naiba orgazmuzuzul!
Mulțam de trecere :)