Photobucket

luni, august 23, 2010

Animal planet



Am adormit pe-nserat sâmbătă, TREI ore. La 11 noaptea eram cu ochii beliți, complet odihnită :D în toate privințele.
Și-așa am rămas cu ei, pân-acu, la aproximativ unu din noapte, duminică, către luni dimineață.
Că fusei plecată pe coclendălauri, tratament redbulauri.
Vă prezint trei popândăi

1 - Madam de Pompadur ( cu numele, că sună pompos ) :D

552-1

2 - Îngerașul ..... cu codiță :D ...... eeeeeeiiiii, ok, ok, e mai ofilit, să-i zicem atunci Of(e)ilica? ;;)

_MG_0725
Prin curtoazia Mirelei Fruja, sărna :D

ȘI nu în ultimul rând
3 - Gigel :D

599

11 comentarii:

Mirela spunea...

Aoleo maicăăăăă, am căzut jos de pe scaun de râs!!! Unde i-ai găsit nene pe popândăii ăştia? Oricum, popândoaicele sunt simpatice foc!

Mirela spunea...

Ce demenţă absolută e filmul....=))=))=))

ogarafgan spunea...

Unde să-i găsesc?! Pe drum, între Știrbei și Mogoșoaia :D
Nu-i așa? :))))

Unknown spunea...

Nu stiu cum il gasisi dar ma darimat filmuletul....
Iar popandaul 3 este de-a dreptu' demential...

ogarafgan spunea...

Păi d-acoloșa îi tătă povestea, din rânjitul fasolii popândăului nambăr tri :D

Marcel Eremia spunea...

Toţi cei patru popândăi sunt magnifici! Primul şi cu ultimul zici că-s fraţi! :)

ogarafgan spunea...

Iote mei, ce succese nemăsurate are popândăii mei :D
Marcele, că zise Mirelle că popândoaicele sunt bestiale, tu ții cu popândăii acum?
De fapt și don Popa!!!!
Deh, nah, ohhh, daaaaa, da, uite-așa, pac-pac

mnm spunea...

Sa intelegem ca degeaba sapa gropi in strazi si bulevarde popandaul de la Municipiu si cu cei 6 popandai de la sectoare din banii nostrii ? Ca fructele si legumele le praduiesc alte animale bucurestene.
Astept si eu ca in finalul filmului...sa cada o vaca pe un primar Bucurestean...indiferent de apartenentza politica !

ogarafgan spunea...

M-ați făcut să râd mnm :)) Și să le mai tragă peste oki, câte-o palmă cu coada :D, dacă v-ați uitat chiar până la sfârșit :D

Ce mă bucur că plăcu tare filmulețul și vă delectarăți, lume si popol :)

Anonim spunea...

constat ca avem pantaloni cu acelasi model...asa e dupa o vreme,,,:)))))))))))
esti o scumpa si "VIE"..
asta imi place la tine ca esti "vie"....

ogarafgan spunea...

=))))) unii ar spune că-s moartă .... și-ngropată =)))))
Mercic Inuțo :)