Photobucket

marți, august 03, 2010

Marlen oroc, Marlen u, ntz, ntz, ntz u

Dacă tot e ziua mea, musai faceți-mi hatârul și dați drumul la miuzic




N-aveam de gând să scriu nimic, dar am ascultat Alors on danse :D . Și mi-am zis în barbă, ce pielea mea fină, chiar așa, de ziua mea lâncezesc, transpir ca un porc și și atât că ce-i prea mult strică , petrecere de petrecere!!!!!!!
Nu pot să cred, sau stai, probabil că-i numai la mine și deci văz lumea din unghiurile mele strâmbe de vedere, unul la făină cu minus și-altul la slănină cu plus. Cum dracu să iasă ceva limpede, ager și isteț, mai ales la vârstele mele matusalemice?!!!!
Da, era vorba de a te dixtra de ziua ta, ceea ce cred că n-am făcut niciodată, pentru că păcatele mele maică, mama nu-ș mai aduce aminte.
Unii spun că nu le pasă de ziua de naștere, deși cel mai probabil e un pretext pentru diferite, nu le înșir. Și adevărul e că, după regulile omenești nu prea ar trebui să ne pese, pentru că nu venim pe lume în ziua în care belim ochii orbi, la gaura neagră din care ieșim. Venim în clipa în care mititelul alb-lăptos grețos aleargă nestingherit pi câmpurili rozalii la origini, later on D-zeu știe, să se-nfigă-ntr-o :D chestie minusculă rotundă :D
Plutim p-acolo, mai înotăm cu bale-n gură și pă oki, ne întreținem condiția fizică ascultând Bach dacă purtătoarea este cultă, o întreagă miniviață de văgăună cu papa la furtun.
Deci cum dracu să nu-ți pese de ziua respectivă, când populeișânul de miliarde, de omenire, se mai îmbogățește cu un prost?
Cum dracu să nu fii căzut pe spate că mai ai o țâră și împlinești mirobolanta jumătate de centenar? Sau că ești mai aproape de pasul în groapă, dă fainăl frontiăr? Că te dor șalele, te lasă incheieturile și băiețeii de lapte, crăcănată pe spate?
Că devii parte integrantă din natură, când e secetă și crapă?
Că ești plină de prieteni apropiați devotați și fideli, lor și-așa mai departe, că numai papagal nu scria pe mine ......

So, de ziua mea, asud pe ea, mai rimează și cu, mă piș pe ea, dar n-o să zic așa
Să nu cumva,
Să creadă cineva,
Că nu sunt doamnă,
Ce pu-pu-pupila mea!

La-mi mulți ani, că-mi place viața
Așa de căcat, cum e ea ;)
Vreau ză zic, a altora :))
....................................................
Să curgă șampania!

PS de ultimă oră, un link foarte interesant :D

http://mirela-fruja.blogspot.com/2010/08/stapana-inelului.html

058-1

42 de comentarii:

Mirela spunea...

Bre, Marilin, e o vorba la americani: It's Better to Be Over the Hill Than Under It! Asa ca, las-o-ncolo de amărală şi enjoy the ride, ce pisici?! Odată pe an e ziua ta!

Danca Danela spunea...

Marle nush ce crezi tu, dara sa stii ca am cautat la arhiva , sa-mi amintesc de anul trecut cand va sa fie anul acesta ziua dumitale, da n-am fost perseverenta ori aia cu cozile lor negre de ii tot aduci tu la timpul prezent ca pe un unguent , nu ma lasara sa gasesc ziua ... La multi ani, fata draga , frumoasa, senina in furtuna sinceritatii tale, la multi ani, bomboana alba cu crema de menta , menta si ce sa mai tura vura... la multi ani draga fotografa, cu agrafa de diamant.
Te imbratisam cativa stiuti si nestiuti ...LA MULTI AAAAAAAAAAAANI!

Anonim spunea...

Pai Marilenoooo, daca e ziua ta , sa ai sanatate si mult noroc......de acum inainte in viata.

Ia si tu vecinul Pandelica si trageti un Dirty Dancing......si noi batem din palme....

http://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAcRQo


Sunt buni francezii la dansuri......sa vezi ce e pe malul Senei si canalului de pe linga Gardeles(Gare de L Est),picknickuri , se danseaza ,antren si veselie.....si peste tot si in Germania si prin Barcelona si peste tot...
Fa si tu un panerash cu vreo trei sticle , unul ia doua pize si va duceti cu casetofonul pe malul .....Dimbovitei si dansati......ce mare lucru......
Dan

Anonim spunea...

da pa astia mai stii ? trage tare acolo......

http://www.youtube.com/watch?v=zRVIav3PCOI

Dan

Anonim spunea...

o iei scurt pe aici .....

http://www.youtube.com/watch?v=Tu9evqocO_M
si continui cu Temptaishan...cu papa si asa mai departe....sa-ti trag un compileishan sa cazi sub masa ?

Dan

ogarafgan spunea...

Mulțam fetili :)
Toate cele bune și vouă, de la doamna Must! :D

Patric Șvaițăr, hăhăhăăăă, nu Ie cel mai gud igzamplu. Vezi, ce vede optimistul și ce vede pesimistul, io i-aș spune realistul: ce fain era, cu mușchii ăia super sculptați în carnea tânără și pielea fină. Acum îi oale și ulcele, nu se gândea ce va îndura.
E râsu-plânsu, că fac haz de necaz :))
S-o mai zic și p-aia cu ce-ți delectezi matali okianili? Și ce vede ochii miei forevă frumoași? Marinari, mititei, gratinați cu Urdă, verde icter afânat și munți de transpirații în autobuze c-o sută de grade.
Levănțici și aZorele, plini oki cu voie bună și căcat. Punct, lehamite.
Dar, mulțam Dane, nah :)) dixtracție plăcută în continuare

Marcel Eremia spunea...

Io am priceput, că-s băiat dăştept, că-i ziua ta. E, atunci tre' să-ţi zic la mulţi ani. Şi-ţi zic: LA MULŢI ANI!!!

Da' io n-am priceput ce tot îndrugi acolo cu zămislitu' pruncilor... că cum se fac iei...

Să nu-mi spui că habar n-ai avut că pe copii îi aduce barza... :)

Anonim spunea...

Esti sub masa sau la frigider ?

Esti gata ?

http://www.youtube.com/watch?v=ny7vW6dgnUY

hai ca incepe

http://www.youtube.com/watch?v=19IqwU3itFk

ballu , ori la spital.......

http://www.youtube.com/watch?v=ZrBDivsSe3k

zice marinaru,care e pe vapor acum....

http://www.youtube.com/watch?v=kNGNLo8K6Fk


Mama mia......

http://www.youtube.com/watch?v=y7Aft6OTrOU


ca de esti dulce ca zaharu.......ars ....Creme Boulle....

http://www.youtube.com/watch?v=qglQ0aiEGA0

te antrenezi asa un pic

http://www.youtube.com/watch?v=Yc8wQb0hGjo

sa treci riul Babylonului ,ca ce e acolo,e jale cum spui

http://www.youtube.com/watch?v=61CQij-Cc9Q

si iti iei un one way ticket

http://www.youtube.com/watch?v=LpNMIR4BPA4

ca tu si iubesti si urasti......pe oricine nu zice ca tine(gluma)

http://www.youtube.com/watch?v=7AY88BQZWos


ca de irgendwie ,irgendwan , irgenwo ai sa reusesti tu.....si intrii in 80

http://www.youtube.com/watch?v=RUzKtULItHU

asa pe la sate.....

unde un baiat de de acolo .adica de la tara.....

http://www.youtube.com/watch?v=WB0pEtKAmmk

care de fapt si de drept o iubeste pe una Billie Jean

http://www.youtube.com/watch?v=KkezNWVd_jA


dar tu, ca o rebela ce esti.....ai tigaia pregatita......pentru amindoi de fapt....hahaha

http://www.youtube.com/watch?v=ZvxLRwZEx1c

si continui asa in 80, 90 ,2000 pina vine paduraru sa va dea afara din padure.....(era un banc....)

Dan
P.S; sunt foarte multe bune din 80, 90 mai putin.....dar 70-80 ,combo cu citeva din 90 si din 2000 iti faci o distractie.....asa cum m-am distrat si eu in 20 de minute sa-ti fac un mic cadou de ziua ta...
Inca odata la Multi Ani si capu sus.....o sa fie bine si pentru tine ....si mai taie din pantalonii aia scurti sa arati ce ai de aratat....;) daca e sa fie normal....

ogarafgan spunea...

Îi aduce barza?!!!!
Păi zi și mie care-s zilele de adus copii, să mă duc să fac poze la bărzoi, te rog!
Mulțumesc anticipat! Și pentru urare, desigur, ceea ce-ți doresc și matale, când o veni timpul :)

Daneeeeee, muuuuuuuuuulțăăăăăăăăămeeeeeeeesc Daneeeeeeeee, unul lung așa cacârnatul de mi-l făcuși cadou :D
Nu râd, ei, hai că râd un pic, dar știu că te-ai strofocat o țâră la el :)
Și mulțumesc și pentru ultimele cuvinte. Ovcorz că nu alea despre pantalonii scurți, în care parcă behăia o cucuvea :))))))

Anonim spunea...

ce ziceai ?

Dupa care ei(adica marinaru sic u Billie Jean) iti promit solemn

http://www.youtube.com/watch?v=7K7XWY-H8R8

ca de fapt e viata lor

http://www.youtube.com/watch?v=vHpNHLS0Q48

si chiar daca e o dragoste bizara

http://www.youtube.com/watch?v=fOWBX_xP5y8

sa dai si cu enola gay dupa ei

http://www.youtube.com/watch?v=r4_LsRWemnI

totul e sa fi relaxata asa de felul tau

http://www.youtube.com/watch?v=lyl5DlrsU90

oricit de ciudata ar fi iubirea

http://www.youtube.com/watch?v=Tz3qFZof6N0


sa stai pa rotile tale

http://www.youtube.com/watch?v=QtD3oSpjIIM

ca oricum o sa ramai tinara pa veci

http://www.youtube.com/watch?v=-5Yx2TnN9mc

si marinaru peste vreo 50 de ani o sa-si doreasca sa moara-n bratele tale.......

http://www.youtube.com/watch?v=_CgwuAVf3r0


chiar daca la tine deja o sa ploua cu barbati.....

http://www.youtube.com/watch?v=JmGFAJsphd0

o sa dansezi de-o sa-ti vina bitzu

http://www.youtube.com/watch?v=OdQDXs75Ulo

numai cu latino americani

http://www.youtube.com/watch?v=F4JR1Z_UF7w

dupa care te duci la frigider........sa vezi daca mai sunt sandwiciuri si beroasca(normal ca nu,ca le-ai ascuns cu totii pe ici si colo....;))

Anonim spunea...

Nu mama , le am in cap si lucrez in paralel la un proiect si deci ascult si muzica.....care-mi place....Nu e mare munca de creatie,stai linistita.
Daca-ti zici ca arati ca o cucuvea, inseamna ca nu te iubesti si este foarte trist din pacate....Suflecati pantalonii ca arati mai bine....

In rest voie buna si distractie maxima
Dan

Anonim spunea...

La Mulți Ani, drăguță doamnă!
Să aud numai de foarte bine din colțul ăsta de blog și cele frumoase să nu te ocolească!
Pentru că sunt prea la modă linkurile, unul și de la mine: http://www.raincitystory.com/flash/screenclean.swf

Bieţîvan Ratat spunea...

Mulţi ani să trăieşti sănătoasă, cum şi cît o vrea Domnul, şi să fi iubită cum şi cît oi vrea tu!
Dar să ştii că tehnic vorbind nu venim pe lume cînd pasează tati lu mami spermucii lui plini de gene calitative, ci atunci cînd dăm cu moaca în lumină şi orăcăim înţelegînd ce ne aşteaptă.
Dpdv juridic, doar fătul născut viu se pune la număr şi se înregistrează la primărie.
În concluzie, să îţi fie de bine!

fotomaniacu spunea...

La multi ani! Sa aveti parte si de fericire, de noroc mult, de sanatate! Si de banet! Jucati la loto... dupa tot ce ati patimit luati sigur potul.

Unknown spunea...

La multi multi multi ani!
Si sa pozezi cu placere in astia multi multi ani!!!
Si link-ul intr-adevar interesant.....
PS! la fix acuma sampanie aburita... cu mii de bule si bulisoare!
Exact ca-n poza!!!!

ogarafgan spunea...

Anonime Dan, cu suflecatul pantalonilor, cam așa stă treaba: deși am evitat anul ista să ies in pantaloni scurți, azi n-am mai avut cum, că făceam ca peștele pe uscat. Io că n-aveam aer de căldură, iar restul lovindu-și retina de crăcănelele mele. Numai gură cască eram pe stradă!!!! :)))))))
Babe dezaprobatoare și țânci, așa-i zic la unul de 35 :D, care-mi tot dă târcoale când ies la plimbare cucă țelul, mai ales în zilele cu pantalonii suflecați :)
În Bucale de România, fetili cu pantaloni scurți, inclusiv fata di mini, ar trebui să percepem o taxă. Am deveni miliardare instantaneu. Și înțeleg la trufandale-mi holbez okii și io, da la mine bre?????!!!!!!! Și io-s dăaia de vreau să mă scobesc în nas sau să mă scarpin în cur fără problem-e ......

Dane, Dane, Moruzane, am râs zglobiu instantaneu, când am deschis linkul tău cu scrinclinărul :)))) Excelent! Are o fațăăăăă și o dedicațieeeee cum rar întâlnești :)

Bre Bieți, bre domnu avocat :D, io nu vorbeam nici tehnic, nici juridic, adică dupE cum scrisei, nu dupE preceptele omenești :)
Sărna de urare, așa vreau, muuuuulți, mulți :)

Don fotografu, la mine e universal norocul, adică nu-i nici unde. Dar ar trebui chiar, jucat la loto săptămâna asta, numai că trebuie să îmi aduc aminte :)))) fir-ar
Mulțam tare de urare, trecere și vorbe bune domnul Lazăr!

Don Popa, îmi place tare de dumneavoastră, că vă uitați complet :) la toate, poză, linkuri, înscrisuri. Că doar d-aia le trântesc pe toate :D
Mulțumesc frumos! :)

Și-un MULȚĂMESC din toată inima tutuLor celor care au lăsat două vorbe(Dan, anonimul, excepție :D)
Oameni dragi, de internet sau nu, cărora le pasă! :)

Anonim spunea...

Pai vezi, e primul pas spre.......brotacelu dorit.
Depinde acum si ce cauti....daca cauti un copil de crescut merge si cel de 35 de ani,daca cauti un partener pentru ultima suta a vietii la motto-ul Liberte-Egalite(de la aceasi inaltime a ochilor) Fraternite , iesi in lume ,dar singura....Mai mult ca sigur ca-l vei gasi in sfirsit.Si mai scoate-o pe Marilena cea mica din sertar si vorbeste cu ea. Nici nu stii cit te poate ajuta.
In rest voie buna.....
Anonimu Dan (AD)

Anonim spunea...

da te duci undeva unde e si cer si nisip si mare........sigur gasesti acolo ce-ti doresti de mult. Si vezi cind dai de baiatu sa-ti bagi deshtele-n si sa faci bilutze .....Poate faci chestia asta....hahahah

inchide ochii si gindeste-te la mare si nisip

Dan

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=52693288

ogarafgan spunea...

Anonime Dan, mai lasă brotacul în pace, că doar nu m-apuc la vârstele mele să fac oac-oac :D
Și de căutat mi s-a acrit de populeișânul românesc de genul cică mai tare :)

Anonim spunea...

Marileno de ce nu.....si saritura broscutei ca la orele de gimnastica din scoala .......eeeee ti s-a acrit.....sunt si romani ca lumea numai ca nu i-ai gasit tu .....pina acum....
Ce se aude cu matrimonialele ? ai iesit si tu cu cineva la o cafea ?

ogarafgan spunea...

Hihihihi, am ieșit o dată, mai demult, și m-am lecuit, așa cum m-am lecuit de multe altele.
Mi-a zis cineva zilele astea că sunt refreshable sincere, și-n mintea mea a răsunat că-s proastă de sinceră, căcam-așa sunt
Nu pot spune „vaaaai ce drăguț sunteți, dar fug acasă c-am uitat ceva pe foc„ sau am de pus murături ....
Când vorbești despre viață, îți e ușor sau greu, funcție de treapta pe care te găsești la momentul respectiv, treaptă care înseamnă multe, nu numai poziție socială. Mai sunt: poziția globală :)))), geografică, poziția în vârtejul anilor, 69 :D, etc.
Nu-i deloc simplu și matale știi n-are rost să continui

Anonim spunea...

E foarte bine ca esti sincera,numai ca trebuie sa si inveti sa alegi momentul.....decisiv.
Poti sa-i spui sicer fara sa jignesti, Sincer....Nae(sau cum l-o chema) ma asteptam la altceva ,dar cafeaua o bem impreuna. Discutati de cu totul altceva,de exemplu despre Cotele Apelor Dunarii – Drencova Soasoasoant sentimeter.....Orshova stasioner......pe shifonier.....si va despartiti printr-u suav Je t'embrasse, si va urati cele bune in viata
Nu ti-a cazut tie pina acum nici unul cu tronc sa ramai muta si sa curga apele pe tine....
Dar vine el brotacelu fermecat......

I-al pe John Hiatt

http://www.youtube.com/watch?v=-RWEseP-ouk

Dan

Anonim spunea...

gata hai ca m-am uschit ,antren ,veselie ca e Vineri....Mai ia un Friday Dream si iesi din casa.....fara catel....;)un club ceva.....

http://www.youtube.com/watch?v=MzWpGq6GhTI

Arena buni de tot in concert in cluburi mici...de vis

A bien tot

Dan

ogarafgan spunea...

E bine că mă faci să râd Dane, chiar cu gura pân la lezorei, să scriem în spiritul suasantelor :D
Vichend plăcut lu matale îți urez și mai lasă brotăcelul în pace, c-o fi și el ocupat ..... cu brotăcuțe de-un leat :)))) dintr-un regat îndepărtat, c-a plecat și m-a lăsat =)))))

Anonim spunea...

Pai asta isi doreste orice feme si este un punct bun de start, pentru a gasi barbatul ideal. Dupa aceea ma trebuie sa stie sa si gateasca bine ,sa aiba si un job bun si sa fie sincer,deschis,direct,etc. Normal ca trebuie sa arate si bine sau cit de cit. Toata arta este ca toti barbatii astia ideali pe care-i ai sa nu se cunoasca intre ei.......hahaha

Hai iesi din casa si-ti mai bag und Dare ,foarte buni de club si concerte....;)

http://www.youtube.com/watch?v=fxuPYxfR5eI



Un Bon Journe....

Dan

p.S; da ce fac frate, iara-ti trag o compilatie.....hahaha.....usor,usor

Marcel Eremia spunea...

Ogărițo, eu te sfătuiesc să te întâlnești cu (ne)anonimul! :)

Toată lumea va fi fericită! :)

ogarafgan spunea...

Dane, i-auzi, cică să-ți lași nemțoaica pentru mine!!!!!!
=))))))))
Și tătă lumea va răsufla ușurată :))))))
Frateeeeee, n-am avut în viata mea atâtea comentarii :))))))
Recunosc că jumate-s ale subsemnatei, dar tot rămân o grămadă :)))))
Pt asta trebe să-i mulțumesc lui Dan, Marcele! :) Sau nu?:D

Anonim spunea...

Marilenooooooo cine trebuie sa fie fericita ? Tu sau lumea ? deci tu...ca numai pe tine te ai si de tine trebuie sa ai grija. Ce zice lumea,lasa sa zica......numai instinctul tau , spontaneitatea,capul si inima ta iti hotarasc drumul.....Nimeni altcineva....
Asa ca Don t give up,cum zice si Josh Groban int-un cintecel. Ti-am zis de la inceput ,ces i cum ,ca sa nu existe ubi dubii si sunt cu sufletul curat. Ne-am jucat un pic, ca de e bine si mai inveseleste ziua si cauta incontinuare brotacelu fermecat. Dar stai asa sa ma duc sa iau globul de cristal sa vedem ce zice.......
Gata l-am luat , e rece.....normal era in frigider.......Deci , baiatul are unu 85 inaltime....arata bine asa de felul lui si-l cheama pe numele de familie Smirnoff......
Aoleooo, e rus ......scuze ,la loc comanda.......era eticheta de pe glob.......hahahaha

Gluma ,gluma, iesi in lume ,fa-ti un Auberge de jeunesse(dormi ieftin si central si cunosti oameni minunati) ausweiss si du-te-n lumea larga sa vezi,sa fotografiezi sa cunosti si alti oameni sa simti viata din plin. Fa ce-ti spune inima si nu capul........si gindeste-te numai la tine , ca esti singura pe lumea asta....

Eu sunt in drum spre Calanques si dupa aia Luberon......

Mai trec pe aici ,ca e pe linga tristete e si veselie


Je t'embrasse

Dan


CALANQUES,

http://www.marseille-tourisme.com/en/in-marseille/what-to-do/outdoors/the-calanques/

http://www.youtube.com/watch?v=jOBcwJbKOdY

ogarafgan spunea...

Dane, mulțam, mi-ai încălzit inima, sincer! :) Ai scris cu sufletul și asta e bine. De nemțoaică am glumit ca să răspund cuvintelor lui Marcel.
E firesc, fiecare om are viața lui și „nemțoaica„ lui, mai puțin io :)))(știu ce o să gândească popul)
Și mai știu că încerci să mă ajuți, deși o faci public :)
Dar sincer, este chiar fain, inedit, are un alt farmec.
So, acestea fiind spuse, o duminică plăcută tutulor, iar lu Danul, dixtracție maximă :)
TE invidiez o țâră pentru cât te plimbi și pe unde.
Ce mi-ar plăcea și mie! Nu e cu subînțeles și nici nu zi du-te, că e găurit buzunarul.

Toate cele bune! :)

Anonim spunea...

Te-am inteles , stai linistita. Esti un om minunat si fotografiaza tot ce simti ca esti si o fotografa foarte buna care prinde esenta - sufletul imaginii.Si asta nu o poate oricine...TU da , o poti face si este un dar rar....pe care sa-l fructifici din plin

http://www.youtube.com/watch?v=629NLiLcfjw

Marcel Eremia spunea...

Marilena, m-ai înțeles greșit. Eu am zis să te întâlnești cu Dan, nu să-l răpești, pentru a rezolva ”diferendul” pe care-l aveți. Unul hăis, celălalt cea! Unul că-i neagră, ălălalt că-i albă:)

Dacă ziceți amândoi că-i ok, dați-i bătaie înainte,fără probleme. Spațiu pe net este suficient! :)

Anonim spunea...

Mishto....asa-i se intelege cu totul altceva .....De aceea mai bine cintam un cintecel,dansam si dam cu paharele de perete si fiecare isi vede de drumul sau....

http://www.youtube.com/watch?v=4TrdUAIqR5c

dan

Bieţîvan Ratat spunea...

Olelei, neică! Trecuşi paicişa pentru nouăţi şi v-am găsit la aceeaşi şuetă rozulie... Bravos!
Înţelept tînărul Eremia, ştie el ce vede...
Nici io nu îi înţeleg pe cei care trag fetiţele de codiţe doar ca să îşi miroasă palmele după.... Păi dacă ţi-e miştoacă fătuceana şi ţi-a căzut cu tronc destul cît să îi aduci temele de pe youtube acasă, recunoaşte, mă brotăcelule!
Aşa cum a sesizat şi nenea Eremia, nimeni nu pierde, toată lumea cîştigă! De ce să o înţepi în public, cu spectatori, cînd o poţi înţepa live, într-un spaţiu privat, fie el şi virtual.
Cu toate că am auzit eu că broscoii se tem de intimitate.
Dacă ţi-e ruşinică să dai rendez vous (cum spun batracienii) rogi un coleg să-i ceară tovărăşia! Ce naiba, e elementar!
Deci?

ogarafgan spunea...

Măi, măi, nu mai poate omul să stea la o șuetă publică, așa ca pe hașbeou!!!
Ntz, ntz, ntz, e gratis și voi, românii tot nu sunteți mulțumiți!!!
Așa că vă tai macaroana :D, nu înainte de a vă mulțumi pentru participare :D
Mulțumirile mele speciale lui Dan, totuși, că-mi apreciază lucrările :)))) ce pompos sună la nește poze să le zici așa :))
Ne-auzim în următorul post :)

Anonim spunea...

Merci frumos......Nu te mai da mica , ca nu ai de ce. Lucreaza si la chestia asta cu complexile si ca nu esti buna. Esti buna .....si la fotografie si la ce-o mai fi sa fie .....,desigur la matematica ma refeream .....hahaha.
schopenhauer zicea nu de mult(na ja peste o suta sau cit o mai fi de ani la nivelul universului sunt un fleac) ca daca e sa te iei si sa faci tu cum zice lumea devii bala-bala la cap si e o nebunie. Continuati drumul tau....indiferent de ce zice unul sau altul. Nu te abate de la tzelul tau.....Dar asa , ca intreb si eu ...ai vre-un tzel ? in viitorul apropiat ?
Dan

ogarafgan spunea...

Să mă mărit :D

Anonim spunea...

Bine ca ai mai pus citeva teme in fatza ca prea stateau baietii pe gard si erau cu ochii-n shase ,mai ceva ca pe butelie.....
Daca spui sa te mariti inseamna ca ai si cu cine ...nu ? Iar din cite ciripesc toti cintezoii din vecini, inca esti in faza de cautari interioare si exterioare pentru a da de acel cineva ....sau ma insel io ? Deci step by step...
Mult noroc sa gasesti pe acel cineva si dupa aia sa fie si maritishu.....care fie vorbaa-n tre noi, nu este esetial.....Principalu e sa fie cineva cu care te-ntelegi .Assta conteaza. Cum spui maritish ,inseamna mai mult ca ai intrat intr-o panica mare de tot.....si tocmi atunci nu vine....
Deci ,lejer, pasul shtrengarului si liniste....;)
Dan

Anonim spunea...

inca ceva, din Franta din multe locuri esti bagata la index, nu stiu de ce...In fine ce agitatie pe baietii, de pe strampotine...inteleg cu totul altceva...Mishto. Mai ia una de compilatie.....o scriptura....

http://www.youtube.com/watch?v=XLJv57zE2To

ca deobicei Dan fara nici o pretentie de vreo intilnire SI ALTE ACTIUNI PIONIERESTI ,ci numai de o tacla virtuala........HAHAHA

ogarafgan spunea...

Ei măi Dane măi, sunt câteva persoane, n-are cine să stea cu okii ca pe butelie, și mai glumesc și ei, lasă-i :)
Și hai să recunoaștem, că ne-am dat întâlnire, ne-am și văzut, dar în altă viață :))))fără nemțoaice și căței, fiecare cu ale lui
Mulțam pentru compilații!

Cu panica stau bine. Adică e mare și erectă, de mulți ani(ce noroc pe capul meu)
Să stau liniștită, e tot ce mai mi-a rămas de făcut, că încolo, făt frumos e călare pe calu alb cu spume la gură de la jaru mâncat. L-urile nu le-am pus, că le-a mâncat calu și p-alea.

Și-am încălecat pe-o șa și v-am spus poveste-așa!

ps: nuș ce vrei să spui cu indexul, dar nu tre să dai ecsplicații pt niik, că face parte din poveste :D

Anonim spunea...

ca e pagina nu pentru toata lumea ci numai pentru adulti si din diferite Auberges de Jeunes pagina era blocata .Culmea ca la Dinu care-l ia in tabarca pe Oprescu cu trinchiceta de pepeni, e liber.....

Anonim spunea...

da ne-am mai vazut intr-o alta viata,precis. Eu la o hipnoza cica eram cavaler templier pe la Ierusalem....Ce-oi fi cauta acolo nu stiu......Ca deea umblu si Spania si Franta sa-mi caut shaua calului ,dar n-ö mai gasesc.....fir-ar sa fie.....Caut incontinuare....hahaha
Dan

Anonim spunea...

si ma bucur sincer ca te-ai mai linistit.....ceva liniste se merita...

http://www.youtube.com/watch?v=4pkdBeFFcOg

Dan