Photobucket

vineri, august 13, 2010

Ne - veste de poveste



Nu pot să cred căcă ldura-mi dă idei!!!! De scris, de minunat ...... aaaa e corect spus? :))))) ideile le am, dar dacă vedeți inadvertențe în scris, sau lucruri fără legătură, e din cauză de disconected from time to time, scurtcircuite mititele, așa ca nește preinfarcte de nu-ți dai seama de ele.
Păi cum mergeam io așa ca o elefănțică pe asfalt încins, că pe acoperiș era pisica, mă gândeam cu intelighenție că dacă asta este?!
Adică vremea nu-și mai revine, așa ca prin filme cu Dune. De trebe să ne îmbrăcăm în costume moi și ușoare din piele care proceseaza pipilicul și căcălicul în apiță de băut! Pe care s-o bem mai apoi de la țuțurloi.
Și trăim ca sobo-șobo prin tuneluri, departe de arșița soarelui care pârjolește tot la suprafață.
Păi cum naiba să nu mă gândesc la asta, când până și ochii-mi ard în cap!!!!! Și nu de febra dragostei. Ați observat? Când ieși dintr-un loc cu aer condiționat, într-o clipită se transformă totul. Lumea se distorsionează, ochii parcă au nisip, iar capul pare acoperit cu o pieliță care se strânge sub dogoarea focului soarelui. Cred că se și bronzează puțin în timpul ...... sau văd așa că ies aburi?! se evaporă apa?

Mda, vedeți fetelor dragelor unde duce singurătatea?! Dacă n-ai cui pune întrebările astea, le arunci pe valurile internetului, îndesate bine în gura blogului. Și aștepți ca alții să pescuiască bilețelul parfumat cu miros de pește și să vină fuga, să îți dea de veste ..... călare pe, jipanul din poveste.

112

6 comentarii:

Mirela spunea...

Marlene, m-ai omorât cu ăpile astea!!!! Nu aş vrea altceva decât să stau într-o piscină, la umbră, toată ziulica asta caniculară şi tu îi dai întruna cu dunele!!!! Inca nu sunt pregatita de vreme de marte!!! Nu ma speria, ca eu visez urat si nu am cearsafuri care sa proceseze ,... in apa!

ogarafgan spunea...

Hihihi, m-ai făcut să râd cu gura pân la urechi Mireille-o =))))))
Dar n-am ce face, am dune peste tot =))))))) cum sună! dar nu mai șterg
Mulțam de trecere! Nici mie nu-mi place să pun poze la fel una după alta, dar nu mă lasă mâna. E cu țuțurloiu-n gură.

Mihai Cantea spunea...

Ca de obicei, nu numai fotografiile le apreciez, iți apreciez stilul inconfundabil de a face comentarii „călduroase”. sînt leneș la scris dar iute privitoriu!
Să fii așa mereu fată dragă!

ogarafgan spunea...

Mulțumesc Mihai de trecere și aprecieri! :)
Păcat că vorba ta, ești leneș :))
Dar mă bucură vizita matale de fiecare dată :)

patty_35 spunea...

ce dragoste pe net...?

Glumesti...nu?

esti destul de matura, cred eu, ca sa nu mai crezi...in fantasmagorii/astepari din astea...

mai ales ca i plina lumea de descrierati...

ogarafgan spunea...

Petruța :D, ehehe, oare în gaură de șarpe este?
Io-s divină, ce mai, recunosc :(
Mulțam de trecere! :)