Photobucket

miercuri, august 25, 2010

Torturi de secol XXI



640-1

Am un cățel terorist. Mai ales când mă duc la veceu.
Când m-așez și eu pe budă ca tot omul, adică așa cred, că nu mă pun pe colac, stau cu curul ridicat și cu capul plecat cu gândul că sabia nu-l taie, dar nu mă scarpin că n-am .oaie, deci cum spuneam, cu capul plecat, cățelul meu îmi trage regulat :D și înfocat capete în gură.

735

În scurtul răstimp cât face pauză de recuperat forțe și luat tortura de la capăt, îmi toacă degetele de la mână, de fapt mi le ronțăie cu simț de răspundere.
Pe cele de la picioare, mi le toacă în cameră, când le dau jos din pat.
Dacă n-ar fi de râs, aș miorlăi tot timpul, pe taste :D.
Așa ca să vizualizați trebșoara, imaginați-vă o ogăriță pe veceu, cu curul ridicat și capul plecat, ca o cumpănă, acum în plină lună. Un contre nuit adevărat. Mai departe încercați și singuri, eu destul v-am antrenat.

745

7 comentarii:

Catalin spunea...

Şi aşa; v-aţi dus căţelul la mall...

ogarafgan spunea...

:)))) păi ce să facă și io!

Unknown spunea...

Ha! Are ochii precum un ''ajutor" de al lu' Jabba The Hutt...

ogarafgan spunea...

Aaaaaaa, Bin Laden cumva?!

Unknown spunea...

Neeee...io-te acilea:

http://en.wikipedia.org/wiki/Jabba_the_Hutt

ogarafgan spunea...

hihihihi, nais!
și ajutorul?

Unknown spunea...

Pare rau, dar n-am poze cu ajutoarele!
Dar, sambata viitoare se pod vedea la TV....