Photobucket

vineri, decembrie 03, 2010

Nău miuzic

Cum o gripă puternică mă ține răstignită la pat și crește inima-n mine sub un munte de șervețele pline de muci, la fel ca și perna, care zici că-i freza „micuțului Will„ nu mai pun la socoteală că-s surdă complet și de la ușa apartamentului se-aude cum rage un măgar, disperat să-și arunce plămânii pe sârma de întins rufe, ce-aș putea să fac să mai treacă timpul? Nu? Să caut poze pentru o anume cestiune.
Și se pune Marlen pe scos cedeurile de la naftalină. Așa că acum zace un purcoi de poze noi-vechi și vechi-vechi de-au mai fost văzute, răstignit și el printre păreții calculatorului, fiecare pozuță așteptându-și liniștită rândul.
Și cică ar fi printre cele mai bune. Cred că o să pui una pi zi. Di Marile Nușica.
La mulți ani de-ntâi dișembre, că suntem în trei.
Să pun una noroioasă sau una vânturoasă?

Mai bine cu noroi. Ca să menținem linia de pultire a taboloului.

PiEs - după trecerea prin revista photo magazinului meu, mi-am dat seama că n-am absolut nicio poză bună, care să merite. După 6 ani. HA Ha ha ha haaaaaaaaa HA

arh-089

7 comentarii:

Cozmin Fruja spunea...

of of of, sa inteleg ca nu avut efectul scontat crema de la mine¿ pana una alta schimba culoarea fundalului, tie iti sta bine in culori vii, stringente, nu te mai ascunde dupa negrul asta.

PS: si astept si eu poze cu verdeata si soare in colori si nu doar alb negru

fotomaniacu spunea...

"mi-am dat seama că n-am absolut nicio poză bună, care să merite"
Asta e o prostie. Aveti foarte multe imaigni superbe, sensibile, de mare clasa.

Catalin spunea...

Ce nu zice omul după ce a declanşat...

Unknown spunea...

Aicea-i pe Marte?
Sau pe Luna?
Sau....????

Anonim spunea...

ce imagine, Dumnezeule !...
un hau cu umbre ce par a nu stapanii nimic..
Marilena, ma enervezi :)) c-ai devenit o "plangacioasa"..doar asa..din alint..
un w-end frumos, ca tine (fara franjuri la nasuc, sper c-a trecut raceala)

ogarafgan spunea...

Cozmeule, negru iiiie pretenul meu :)

Don fotografu :)) m-am înscris pe f-o trei saituri de foto, nu m-au acceptat, poze am trimis, n-au fost apreciate, atunci ce concluzie pot să trag?
Mulțumesc mult pentru cuvintele de bine! :)

Păi ce ză zic altuceva măi? :)

Don Popa, o fi pe lumea cealaltă :))

Inuțo, nu-s plângăcioasă măi :)
Mulțam! :)

Marcel Eremia spunea...

Păi ia bagă nişte miuzic să vezi ce-ţi trece răceala...

de exemplu:

http://www.youtube.com/watch?v=CYryevHIZGw

sau

http://www.youtube.com/watch?v=AKRCo3347fw

recomandare: dă boxele la maxim, închide ochii şi deschide larg urechile. Lasă-te purtată de miuzic!