Photobucket

sâmbătă, decembrie 18, 2010

Toamna care-a fugit din mine

Nu-mi place deloc iarna asta! Și nu pentru că nu mă duc la ski, binențeles să-i văd pe alții, pentru că din ...... n motive nu am, nu știu, nu am cu cine .....etcîîîîîîîî
Mi-e frig! Mi-a intrat un frig în oaseeee!!!!
Mi-e dor de toamnă și căldura plăcută din ea. Când te poți îmbrăca lejer, nici gros nici subțire, numai bine să te simți fulg, nu de nea. Când soarele asfințitului e mai drăgăstos decât orice amant posibil. Sau vorbește lipsa de el? Nuuu, și-ar pune unii întrebarea? Sau nici atât
Chiar îmi lipsește. Tânjesc după libertatea de mișcare. După ce lâncezești o lună și cu groaza că nu mai trece, eliberarea eeeeee ....... fantastică!
Hai libereareeee!!!!!!
Pă draqu! Că râdea una de mine, încercând să se ascundă, când îi înmânam tacticos buletinul la bancă. Mă întreabă „ e așa de frig afară?„ eu cu căciula pe care-o voi purta și mâine, cu urechi lungi până-n pământ, peste care gluga groasă de la geaca de ski și mai apoi fularul rotit de două ori pe după gât peste gură. Care gât că nu se mai vedeau decât ochii.
De-abia a reușit să se stăpânească săraca! Dar se vedea că făcea eforturi supra

aba-ece-046

2 comentarii:

Nightwish spunea...

minunata poza toamnei...si sentimentele tale despre toamna respectiv iarna:)

ogarafgan spunea...

Pare rău că n-am răspuns până acum! Eram gogonea in distress :))
Mulțam de trecere! :)
Te mai aștept :)