Photobucket

luni, august 07, 2006

Fereastra dinspre stepa

O fereastra s-a deschis spre lumea cealalta.... in sifonier..... am vazut-o cu coada ochiului!!! Si nu era intuneric; se revarsase in camera o lumina galben-portocalie calda, aidoma culorii asfintitului.
Nu cred c-a durat mai mult de o secunda, dar am simtit o stare de bine, de odihna, de pace si liniste. Am avut senzatia ca dincolo era infinitul, in forma lui frumoasa de duminica, o intindere vasta de stepa, fara urma de picior de om, iarba inalta unduindu-se in bataia molcoma a vantului de miaza-noapte, hergheliile de inorogi albi cu cozi si coame lungi pana-n pamant alergand in voie.
Mai bine ma nasteam vant, sa-l pot mangaia pe cel drag fara sa stie, sa-i dau fiori de placere pe dupa urechi, pe sub camasa, pe sub pantaloni, sa-i dau racoare cand e cald, sa trec mai departe peste munti, peste valuri, peste paduri, sa adun miresmele de brad, de apa sarata, de chiparoase, de fan si zambile si sa ma intorc sa i le astern la picioare, sa-l acopar cu flori intr-o barca neagra, lunga si ingusta de abanos, sa-l imping de pe mal in larg, sa fie numai al meu si al apei, al intinderii nesfarsite albastre si pustii ca si inima mea.
Ploua...... shhhhh!!!! si acum, la 3 noaptea sunt numai eu cu ea, ceilalti dorm, maine se duc la servici.
Ploua....... si ascult Romanticul.....





6 comentarii:

Anonim spunea...

Ultima imi imprima cu adevarat (sa te citez) o stare de liniste. Este exact expreia acelei dupa-amieze calme in care totul zace in bataia calda a vantului. Senzatia momentului se amplifica pe masura ce amintirea mirosurilor ierbii, sipotelor si a pustiului ma invadeaza...numai bine!

Anonim spunea...

Frumoase toate trei. Par cadre de film.

Anonim spunea...

Cum am vazut poza 2 mi-a venit in cap cuvantul metafizic.
Atat am avut de spus

Calin Andra spunea...

Frumoase toate trei dar ultima imi place cel mai mult. Asociata cu textul, cind o privesti...te lasa sa te transpui in "persoana" vintului care goneste peste acel cimp. Frumos... atit fotografiile cit si textul. Iti urmaresc de curind blogul si sunt impresionat de ceea ce faci.

3puncte spunea...

foarte frumoase peisaje...

robert spunea...

Imi place mult cum ai pozat epava!