Photobucket

marți, august 08, 2006

Spectatorul

Mare, apa calda,valuri mici dragalase, soare ce te atinge senzual, usor, fundulentu-n sus la bronzat.... ce-ti mai trebuie?!!!! o umbrelutza, dar era si ea p-acolo. Nasucul era infipt in cearceaf, cand auzii chicoteli langa mine:-" ce-ai fata de ce razi? "
-"pai se munceste din greu in fatza mea.... uita-te si tu!"
Ma uit si nu vad nimic deosebit pe plaja....
-"neeee, uita-te mai departisor o tzara, in apa"
Ma uit mai bine si retina transmite instantaneu imagini creierului, care le traduce: miscari de dute vino, cand in sus, cand in jos, cand in sus, cand in jos, ce n-aveau nimic de-a face cu inotul.
Un barbat cu femeia lui sau a altuia :D, faceau sport .... nautic.... genunchii ei erau la umerii lui, iar el ridica greutati :D. Lumea din apa si de pe plaja privea, timp in care ei continuau nestingheriti antrenamentul...... sau tratamentul :D. Chicotelile se indeseau, coatele se imparteau, teleobiectivele se ascundeau pe dupa.... si uite asa trecura 5 minute, apoi 10, apoi sfertul academic, dupa care ca tot omul credeam ca se pleaca..... neeeeee, obosisem eu de atata privit cu speranta :D. Si atunci mi se aprinse beculetul- de la apa domnule "se trage", cum sa obosesti cand jumatate e preluat de draga noastra mare.... neagra.
Hmmmm? mda, preia din munca, dar din "putentza" cine sau ce..... da!? ca sa stie si noi, ASTEA de pe margine, care stateam si ne minunam- da domnule, exista si miracole, nu le vazusem inca si ma chema Toma.
Intr-un tarziu, cam fara exagerare juma de ora, se produse ruptura. Spusei ohhh, un oftat greu ca mi se lua pietroiul de pe inima si intorsei capul o secunda sa imi revin. Din obisnuita ultimei jumatati de ora, am privit iar.... si minunatie, barbatul disparuse.... o data.... n-am realizat pe loc, dar iesi din apa dupa cateva secunde bune..... apoi disparu din nou, triunghiul bermudelor nu alta.... a 2-a oara.... tipa statea relaxata pe spate, intre picioarele ei petrecandu-se ceva miscari misterioase..... oooooo, rechinii era sa strig, cand se itzi capul tipului..... hmmmm? ceva nu-i in regula.... a 3-a oara imi pica fisa: cum tre' sa intram in Europa, barbatul facea curatenie la locul de munca.
Ape nepoluate, ape curate, ape in care am intrat sa ma racoresc mai tarziu. Cand am iesit, aveam o piele de bebelus nu alta.


Un comentariu:

robert spunea...

De cand am descoperit acest blog,din greseala recunosc, stau fascinat si citesc,ma uit la poze si ma intreb de ce nu te-am descoperit mai demult.
Esti foarte talentanta.
Iti doresc sa ai un 2007 mai bun decat 2006 si La multi ani!

P.S. Pacat ca nu stiu cum te pot contacta direct pe mail sau ceva de genul:)