Photobucket

joi, august 03, 2006

Sub cupola..... craniana!!!

Am visat ca eram sub o cupola.... enorma, superba, care se afla la inaltimea unui bloc de 7 etaje..... era din sticla mata foarte rezistenta si cuprindea alte mici mii de cupolase mititele cu marginile aurite, exact ca la biserica. Restul era o combinatie de griuri in degrade si oglinzi. Cupola facea parte dintr-un complex de apartamente luxoase, facute pentru cei cu dare de mana.... lunga.
Fiecare dintre cupolase se deschidea in interior ca petalele unei flori si era de o frumusete angelica. La un moment dat am vazut clar o perna care se plimba pe cupola, avand acelasi traseu haotic ca si al unui mic camion de jucarie teleghidat de un copil. Ajunsa in dreptul unei micute cupole, aceasta-si deschise petalele si o mana inhata perna intr-o secunda. Atunci am vazut o pustoaica la vreo 7-8 anisori, blond-satena, cu par lung strans in codita la spate, imbracata numai in volanase, o camera in semiumbra, un pian, dar si alti vreo 4 pusti de diferite varste ce se dadeau in stamba pe marginea deschizaturii. Deodata, un pusti de vreo 3 anisori, blond arian, tuns pank cu o creasta de cocos pe mijloc, se apuca de o petala lasandu-se sa lunece in afara micutei cupole. Se maimutarea intocmai unei maimute, tinandu-se cand intr-o mana, cand intr-alta, cand ridicandu-se in amandoua. Ceilalti s-au repezit sa-l prinda, l-au tras inauntru, si petalele s-au inchis usor ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. Eu am ramas cu gura cascata si cu picioarele temurande de teama.
Acesta e un vis de ogar!!!! dintre alte sute care le am tot timpul :D


Niciun comentariu: