Photobucket

sâmbătă, august 05, 2006

Spectacolul vietii!

E ora 2 pm si afara-i bezna, zici c-a venit apocalipsa! In sfarsit Bucurestiul jegos se spala. I-a trebuit mult, o luna de zile de caldura puturoasa, de vreme tropicala. Face un dus a-ntaia si miros ca ii prieste. Aerul s-a primenit, blocurile sunt ude si se vad clar, mai putin tastele de la calculator.
Am scos nasul pe fereastra, ma imbata atmosfera, simt ca mai traiesc un pic.... da domnule, exista viata..... si pe Terra!!!!!
Atat, ma duc sa urmaresc spectacolul VIETII !!!

Edit
Nenea Sf Ilie se supara o tzara si tranti o durere de urechi de nu mai vazui ghini! @-)


2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumos si potrivit scris. Imi place mult. Am postat si eu ceva legat de aceste idei, arunca o privire: http://papuashu.evolink.ro/foto/urban%20storm/index.html , Numai bine! :)

ogarafgan spunea...

Multumesc de comentariu. M-am uitat, si eu am vrut sa surprind copacii in zbaterea lor dar nu mi-a iesit, mai ales ca erau tot numai blocuri. Adica nu mi-a iesit ce am vrut