Photobucket

duminică, iunie 22, 2008

ce mandra-s ca-s romanca!

Vol. I

Mi-am cumparat o inghetata .... de la un butic. Si am dat 37 de miishoare pe Top Gun .... ca avea motz.
Mai trebea sa-mi dea 3 mii inapoi. O secunda m-am gandit sa-i las, apoi am zis nu in gandul meu, cand am vazut ca nici nu se sinchisea sa duca mana la sertar.
Vazand ca nu plec, se zgarma-n poponetz negasind nimic :D - zise ea - vrand sa-mi bage pe gat o guma cu ceva chimicale rozalii.
Ii comunic cum ca nu obisnuiesc toxine ( decat care le vrea mandea ) si astept .... atunci foarte ofuscata, imi spune printre dinti sa-i dau 2 mii, sa-mi dea 5 inapoi. Ma scotocesc si nu gasesc decat una. I-o intind spunand ca n-am mai mult ..... ce ironie!
Si-n clip-aceea ma fulgera cu privirea, face o grimasa, ezita indelung si cu glas de superioritate ca vezi Doamne ce buna-i ea, nu ca mine, in cele din urma-mi spune sa-i aduc doua mii altadata.
Eu o rectific si-i amintesc ca i-am dat una.

Cam asa merg lucrurile pe aici pe la noi, eu eram Datoare sa-i las ei trei mii, dar ea sa-mi lase mie o mie?!!!!!!!!!!!!!!! ce nerusinare!!!!!!!

Vol. II

Ma uit la niste tricouri asezate pe umerase. Vine o individa care dupa batzul din cur parea patroana sau vanzatoarea. Si incepe sa aranjeze chiar langa mine carpele, cu miscari iuti, rapide, peste deshtele mele.
Nemaiavand cum sa ma uit la marfa, ma dau de-o parte si astept.
Si ma gandeam, oare intr-o tara civilizata la fel faceau? sau nu stiau cum sa ma perie mai cu sarg sa le cumpar obectele?

Amandoua volumele le termenai in aceeasi zi ..... asaaaa, ca sa nu ma plictisesc.

Bu


teatru+metrou-121

5 comentarii:

Octavian-Andrei Brezean spunea...

a doua moneda dA schimb este guma orbit, ce nu stiai??
daca ai nevoie sa iti cumperi ceva imi spui si iti dau bomboane si lame de guma cate vrei :D

mda, tzarani de tot felu...

Codrin spunea...

Da,da ...Foarte tare:) si totusi foarte adevarat:(. Asta e Romanica...Oricum ai mult haz.

ogarafgan spunea...

Multzam domnilor de-si cheltuira din puzanul lor timp, la mini pi blog

Unknown spunea...

Hah, asta cu maruntisul intotdeauna m-a scos din sarite in .ro. Vezi tu, doar tu le faci lor un favor ca le cumperi marfa; e normal sa le lasi si un mic bacsis. In iu-es-of-ei iti dau astia restul pana la ultimul cent. Deh, daca ti-ar opri unul restul si te plangi la management il da afara imediat. Pt 1 cent.

In schimb la haine e dezastru. Ma refer la nesimtirea clientilor. Contrastul cu .ro e imens. In magazinele cu tzoale de femei in special, zici ca a trecut uraganul. Aici se obisnuieste sa iei tzoala de pe raft, te uiti la ea si apoi o arunci pe unde apuci. In general pe jos. Unde e calcata in picioare de toti ceilalti clienti. La fel si la pantofi sau alte obiecte feminine. Bineinteles ca angajatii nu au voie sa zica nimic dar nici nu le pasa, doar jobul lor e sa culeaga dupa client.

ogarafgan spunea...

mda, nesimtirea de orice fel ma omoara, ma scoate din sarite