Photobucket

vineri, iunie 27, 2008

Vecina, draga vecina

O fatuca la fo 25 de anisori, ii una din vecinutzelele mele, dragutzelele de ele. Pentru cine nu stie e o adevarata onoare sa locuiesti la bloc, nu intru-n amanunte.
Par igzample, vecinutza si-a pus air conditinioned .... si cum pentru un cablu mai lung, nu avea bani :-O, ce s-a gandit ea? sa-l puna pe luminator .... unde si l-au mai pus alti doi numai la etajul nostru.
Mama, mea, ii spuse fetii, ca toata caldura de la magaoaie ne intra derept in bucatarie, caca tot omul, stam cu geamurili dashchise pe caldurile ashestea, de procesul gatitului ce sa mai vorbim!
Fata mamii, adica ea, se supara si derept urmare nu mai vorbi cu maica-mea.
Mama, ei, shede in Italy :->, derept urmare vine in Rumani in vacantza, ca o floare, avec leo hasband.
In fiecare an trecea si pe la noi, ca doar ne desparte un lift.
Anul ista, am dedus ca vecinica se muta pe Marte. Desi glasul i-l aud, bag seama ca vine pa unde, cumva transmis de fo antena parabolandica, made in USM
Si-apoi iar statui ca statuia lui Brancusi si ma gandii " oare ce caracter are un om, care atunci cand unul din familie e suparat, certat cu cineva, nu mai vorbeste nici el cu persoana respectiva? "
Sa fie ceva contagios si sa se ia?


social-122


social-292


social-195


social-314

6 comentarii:

miChou spunea...

faine cadrele, „trist” textul (de vină sunt ăia care fac instalările că nu-ţi fac instalare gratis şi pentru 100m de traseu, îţi zic eu ;) ).
văd că v-aţi distrat bine cu dl. Dinu :D

ogarafgan spunea...

mutzam misulica! :)

Octavian-Andrei Brezean spunea...

felicitarei pentru a treia, o perspectiva f buna!

ogarafgan spunea...

multzam mai Octav!
vad ca a facut si Radu Badoiu aproape la fel pozele, chiar una e aproape identica! ce chestie! amandoi am gandit la fel fotografiile :)
nu ca le-ar fi laudat d Dinu p-ale lui .... parol
aproape ca mi-e ciuda, ca vroiam sa fiu unica ;;)

andrei spunea...

he he he... fusasi si dumitale acolo... hi hi hi... fain... nu zic nik de vecina... sa nu se supere si pe mine... dar a treia fotografie e superba... cu S mare :) un weekend fain :)

ogarafgan spunea...

Multzumesc la fel :)