Photobucket

miercuri, iunie 11, 2008

Orez nedecorticat

As face ceva si nu stiu ce! simt nevoia de ceva anume, dar nu pot deslusi ce anume!
De plictisit nu ma mai pot plictisi .... pentru ca atunci cand traiesti, este extraordinar, chiar daca nu faci nimic, este extraordinar pentru ca poti trai, pentru ca esti in viata si respiri, respiri viata, respiri verde si aer curat imaginat, inspiri cu nesatz tot felul de mirosuri, indiferent de mirosuri, pentru ca simtzurile-ti sunt paroxistic de ascutite si pofta de reintrare-n drepturi, consideram noi, este gigantica.
Nu mai pot fi nici nefericita .... cum naiba? ca mi-e bine .... si totusi am o jena, am o nevoie .... nu la vece :D .... dar de ce am nevoie, sa ma pici cu ceara daca stiu, n-am nici cea mai vaga idee.
Scormonesc prin creieri, dar degeaba, e un mare blank .... tot astept ceva ....

Eh, cred ca astept sa inceapa sa ma doara burta :D ..... sau nu stiu despre ce sa mai scriu .... cred ca am nevoie de prieteni .... in seara aceasta!


bbbbbe-104

4 comentarii:

Lucian Ilica spunea...

Imi pare rau ... nu ca sa te fericesc cu vreun raspuns vin pe aci ... ci doar ca sa zic si io ca tot pe acolo mi-s ...

... habar nu am ... puse pe hartie, toate ar fi de la bune inspre foarte bune ... si totusi ceva nu e acolo, ceva ce devine tot mai apasator ... ce? habar nu am ...

ogarafgan spunea...

Pai ar trebui sa facem clubul ... celor careeeeee .... ce? aha, deci
Clubul Carece :D

Octavian-Andrei Brezean spunea...

mai aveti un loc pe acolo?
da mie imi place timisoreana..e ok?

ogarafgan spunea...

pai daca-i club, bere sa fie!!!!
si mai ales timi :D