Photobucket

miercuri, iunie 18, 2008

Da, si?

Azi, pe caldura aia, Marlen a trebuit sa se duca la gara .... la Basarab. Si era sa fac infarct. Otobusul in care ma urcai, 105, un mertzan nou noutz, avea air conditioned. Am simtit racoare imediat, nu f tare, dar destul, urcand din caldura de afara. Asta fu primul shoc.
Al doilea, cand mi-am dat seama cat de indobitociti suntem, chiar daca unii ie dastepti asa ca mine ;;)
Cativa oameni stiau deja si inchideau orice geam deschis, unii nu si disperau cand ii vedeau pe ceilalti. Dialogul:
Soferul ( urland din cabina ) - " inchide domnule geamul, eu va dau ( de la el de acasa adus ) drumul la aer si voi ce faceti?!!!! "
Pesingerul - " da' nu l-am deschis domnule eu .... si oricum vrei sa ne coacem aici? "
Pesingerii care stiau - " e aer conditionat omule, nu-l simti? inchide dracului geamul ala odata! "
Asezata mai la distanta, de undeva dinafara, imi veneau in minte 2 intrebari - 1) - cum n-a simtit nenea, care-a mintit ca nu el a deschis geamul ( pentru ca s-a dat de gol singur ), aerul mai rece din masina? si 2) atat de indobitociti suntem, ca nici nu mai simtim, stiind ca n-avem nicio sansa de mai bine?
vi end - primul act

actul 2
Ma intorc de la gara tot cu 105. Acelasi aer aerat. Incepeam sa ma obisnuiesc cu binele. Pe scaune, la cele duble, se pune un tzigan, ce-i drept spalat. Langa geam. Sta doua secunde .... si?! si deschide geamul!!!!!!
Eu, dragutza, fara nicio grimasa, il rog sa inchida geamul ca e aer conditionat. Raspunsul venit instantaneu, cu accentul de rigoare - " Da, si? "
Am reusit sa ma abtin si calma i-am explicat ca vine caldura de afara. Cu lehamite cu destinatie, adica ostentativ, a inchis in cele din urma geamul. Dar tziganul tot tzigan, nu se dezminte niciodata .... "l-a inchis" intredeschis :D


name 118

6 comentarii:

Octavian-Andrei Brezean spunea...

mdeaa... mi'e lehamita de ei.

ogarafgan spunea...

de care ei? de RATB sau de tzigani? :P

Octavian-Andrei Brezean spunea...

libera alegere

andrei spunea...

he he he... in actul 2 personajul putea fi foarte bine un roman :)... cred ca tot la fel reactiona :D...

o alta povestire... veneam cu rapidul sau acceleratul din bucuresti spre sighiu... si pusara aia de la cfr usi de se deschideau apasand pe un buton... simplu ca buna ziua... si ce faceau oamenii? trageau de usa... impingeau... iar trageau... iar usa parca avea suflet(sau nu)... nicicum nu se clintea...si offff...si mai... si iar offf... Deeeh.. c;or pus astia usi noi dar nu se deschid... cata nesimtire dom'le :D...

PS: personajele aveau sange latin... erau romani :D

ehh... da pan; la urma ma bucur ca aveti aer conditionat in autobuz... la sibiu anul trecut se dadea drumu' la caldura in mijlocul verii... de ce? :)))... ehhh... stia el soferul de ce... :D

Da yo voiam de fapt sa scriu ca;mi place mult fotografia :)...

o alta zi faina :D

ogarafgan spunea...

pai actul 1 fu cu romani ;)
mltzam de apreciere!
o zi faina si tie Andrei :)

Anonim spunea...

:) misto. ca columbeanu.