Photobucket

miercuri, iunie 04, 2008

tir-shic

Dragoste, peste tot dragoste, in fatza mea, in jurul meu .... cupluri, noi sau vechi, neasteptate .... numai eu .... parca sunt o stanca .... nimic nu ma clinteste .... nimic nu se lipeste.
Adevarul e ca am si lipsit o lunga perioada de timp din arena cu pricina, dar .... sa am cumva raie? .... nuuuu, tot stanca iz da best, se izbeste valul de indragostiti de mine si io niik, nu sare niika din mama, nicio scanteie, ca n-are la ce!!!!!!! la luna, noua?!!!!! poate sa-i fac o cantare "hauhauuuuuuuuuuu"
De fapt e un mare problem, nici nu mai am disponibilitate. Vad, simt acut lipsa, dar n-as mai ridica un desht ca sa fac ceva, pentru caaaaa ..... m-am saturat sa mai ma zbat ca pestele pe uscat .... aaaaaa, mai liteLal ecsplimat, sa ma zbat ca proasta.
Si totusi ..... m-ar scoate din shoshoni un barbat inteligent. Ce inseamna inteligent pentru mine?!!!!!!!
Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, itz da big sic-rit ..... sic-tir .... sau e un tir-shic cu pat in spate .... si mi-e foame


aaa-135

Niciun comentariu: