Photobucket

vineri, iunie 20, 2008

Tits

Iar ma apuca
Ma satur de tot si de toate
Ar trebui sa ne multumim cu viata
Dar, omul este un animal, inteligent se spune, ca urmare nu poate trai singur .... se spune
Ei, bine, eu nu pot trai singura
Ba se vede trebusoara ca pot ....ca inca sunt, ca mishun, dar fara rost
Si timpul trece, nimic nu merge .... ba daaaaa, viatza, dar n-are gust, nici miros, nici forma, nici macar haos nu estem
Si totusi ..... ar trebui sa fiu fericita, multzamita ..... da' mi-s nu
Da-mi Doamne si mie normalitate
Si cand ma gandesc ca suntem cu miliardele .... in afara .... de normalitate .... de ce mi-ar da mie?!
Caut .... si caut .... si caut ..... acul in carul cu fan ..... si carul cu fan ii cat tat pamantul ista .... iar io sunt una
Eh
Si nu vreu multe
Dar si ce vreu!!!!!!
HaHaHa ..... ar trebui sa am douj de anisori si sa fiu foarte, extrem de generoasa


teatru+metrou-059-copy

4 comentarii:

Octavian-Andrei Brezean spunea...

pretenii sunt la putere mai marlene si nu tre sa uiti asta. fara legatura directa cu ce simti, dar asta e o prima importanta normalitate.

si pentru ca eu cred in toate la timpul lor, tre sa ai rabdare cu tine. poate ca nu e ca la 20, dar nici asa greu nu e. noi suntem tot aici indiferent.
nu renunta sa crezi in tine, oameni si ca vei fi ..multumita.

ogarafgan spunea...

multumesc mai pretine! :)
s-a dus unde trebe. pupic!

Unknown spunea...

Bun, io intru sa vad niste tzatze si ioc. Unde-s tzatzele Marlene, unde?

ogarafgan spunea...

=))))))))))))))))))))))))
m-ai facut sa rad mei, rau!
pai vezi ce-nseamna sa judeci dupE ecsterior? :D