Photobucket

miercuri, iunie 25, 2008

Stele, pe cer, stele, in mare, stele, in ochii mei .... stele in creieri

As vrea sa cunosc pe cineva care sa ma smulga de pe pamant
Si sa ma faca sa plutesc
Ca si cand m-as afla printre stele ..... si-apoi sa dansez .... pe muzica greceasca ....
As vrea sa-mi plec privirea de pe munti sa se oglindeasca-n mare, o mare atat de-albastra si de limpede incat sa disting in adanc zbenguiala delfinilor si maretia despicarii apelor de catre trupurile gigantice ale balenelor si cashalotilor ....
As vrea Bucurestiul plin de munti ..... si din bloc sa ma arunc direct in mare ..... sa ma unduiesc in acelasi ritm cu valurile si cu vietatile .... si sa ma racoresc .... iar noaptea sa-mi bata la usa visurilor briza .... si sa ma trezeasca tzipetele pescarusilor in zori.
Gata, am visat destul, ma duc sa ma culc


i-155

3 comentarii:

andrei spunea...

he he ... na ca mi;am adus aminte ca;mi place muzica greceasca... pacat ca nu prea inteleg versurile... dar mai bine asa :D... he he... ce frumos visezi cu ochii deschisi :)... presupun ca nu i'ai tinut inchisi cand ai scris :P...

faina si imaginea... sper ca nu ii era frica domnisoarei acolo sus :)

si'acum ma duc... mai am de recuperat cateva bucati :P

o zi frumoasa :)

ogarafgan spunea...

Zi frumoasa si tie Andrei!

ioana spunea...

super... ;)