Photobucket

marți, iunie 10, 2008

Ioam

Mi-am gasit un nou hobby, deh, pana de idei .... sa descopar figurine in ciment.
La baie la mine e ciment mozaicat, aaaaa, cred ca se cheama asa! Sh-in timp ce-mi fac veacul pe veceu ( mai nou :D ) imi pica ochii dintr-odata pe un cap de clown, d-ala cu coarne rosii si cu clopotzei sau pe-un d-ala rosu cu coarne. Urmaresc chiar cu mult entuziasm, printre icnete :D, diversele desene ce-mi rasar in fatza ochilor din multitudinea de bucatzele coltzuroase albe, inglobate-n marea neagra de fundal.
Alteori pe ciment la mine-n baie, descopar o frumoasa femeie, cu parul lung si negru si-un profil demn de-un Michelangelo. Si ca sa intregesc pictura, imi mut privirea in chiuveta, unde datorita lipsei cronice de barbati in casa, robinetele curg cu sarg.
Ati urmarit vreodata cum picaturile de apa se sparg de portzelanul alb despicandu-se in margaritare scanteietoare chiar la voi in casa? in chiuveta de la baie? sau chiar si-n cada?
Ia sa incercati, sa vedeti cat de bogati sunteti ..... sau sa vedeti cat de relaxant si linistitor este .... asta binenteles numai in caz ca ati avea trimitere la 9 .... la psihiatrie.
Io am.


maree-205

3 comentarii:

Octavian-Andrei Brezean spunea...

sau in cazul in care se vine ranga de beat la 2 dimineata si nu iti ramane decat atunci cand tragi aer tzinand ghiveta sa privesti picatura chnezeasca de sub barbie.
ioi..

miChou spunea...

siuperbă, bre :D

ogarafgan spunea...

Octav, :P
Mishulica, merci beaucoup B-(