Photobucket

duminică, iunie 15, 2008

Cugetari Mari - anne

Hihihi, vazui intr-o inregistrare cum una-shcotea cu un deget chilotii din (c)ur, p-o miuzic ce ma scoate din shshoni. Binenteles ca e regizat, dar asa-mi veni mie intrebarea de capatai "oare si barbatilor le intra chilotii-n cur?" ca mie una mi-au intrat de mii de ori .... si-mi venea sa urlu ca n-aveam loc .... de bagat desht .... sa mi-i scot .... ca nu port atza-n poponeatza!!!!
Si-asa-mi veni alta cugetare adanca "oare cum rezista frecarii permanente?" AAAAAAAA, poate d-aia!!!!!!


eee-062

7 comentarii:

. spunea...

:))

Desi am fost extrem de curios, in tot acest timp nu am incercat frecarea chilotilor intre fese ;))

Se mai intampla ca vreo pereche sa fie mai ingusta si atunci, intra putin, dar nu cu totul!

Pesemne ca trebuie sa ai antrenament pentru a umbla cu asa ceva si cu inima impacata...

ogarafgan spunea...

Hahaha, Stefane, buna sa-ti fie inimoara! ca nu te mai auzii de mult
Si multzam pentru ecsplineishans :D

Octavian-Andrei Brezean spunea...

pai, da mai intra...acu tre sa merem la mare sa ii intrebam pe homo sapiens aia de ce poarta asa, ca barbati cu atza'n cur nu multi vazura.

ogarafgan spunea...

hihihi, multzam de trecere Oaca! :)

Unknown spunea...

Filozofic subiect. Profund. Pro(fund). Mie nu-mi plac chilotii in cur (evident) si nu inteleg cum femeile ii pot tolera dar ma bucur ca lor le plac pentru ca si mie imi plac la ele :D

ogarafgan spunea...

detalii Costine! iti place atza sau ce taie-n doua? :D

Unknown spunea...

Atza cred ca a fost facuta sa stea intre 2 buci de femeie.