Photobucket

marți, martie 02, 2010

Caca-o cu lapte ........ și miere, pentru doamna!

Ascultați miuzicul!



Frateeeee, nu mai poate omul să-și spună un păs, un ofof și aoleu, să ceară o părere, că sar fârtații sfătoși în toate și lei paralei să-ți dea cu tifla! Mă gândeam să scriu acolo, dar m-am răzgândit!
Să vrei să-ți iei un telefon, dar să nu fii sigură de care! Și pentru asta să fii făcută blondă și un pic tocată la creierul mic!

Iote na întrebare, și chiar aș dori păreri dacă nu vă e cu supărare: eu mă cac din picioare, adică nu chiar din picioare, stau pe ciuș cu picioarele pe veceu. Oare e bine? Nu-l sugrum?
Nu mai bine mă pun și io pă colac ca tătă lumea să mă cac? Dar atunci mai iese? Că n-am încercat niciodată!

Țin să precizez că mi-au dat lacrimile! Vă las să ghiciți de ce!

Cu dedicație, pentru tăți Edmondoiiiiii din lume!

206

Niciun comentariu: