Photobucket

luni, martie 29, 2010

Viața e un rol, unul cu nouă




192-copy

10 comentarii:

Catalin spunea...

Şi vrei să te cred că mâtza are ochii aşa?

Catalin spunea...

PS>
Bre Marileno, frumos se aude Jean dimineaţa...

Mihaela Petrescu spunea...

Sint fascinanti ochii pisicii ! Crezi ca ea a pacalit viata? Parsiva!

Unknown spunea...

Nu's de ce, dar io am asa o impresie cum ca nu-i mata ci cotoi :))
Oricum, fascinant....

Anonim spunea...

buna imaginea....MArilenoooooooooo la postul allaltNu ma mai duc acolo ,ca vine unu cu un skatboard si ma ia si pe mine...) e un autoportret ...parca si e inainte de Saniuta sau dupa Saniuta...?!?!?!

ogarafgan spunea...

Da, Cătă!
Nu Cătă?!
:)

Mihaela, cine știe? POate! :)Mulțumesc de trecere!

Mulțumesc domn Popa! Nu m-am uitat mai în adâncime :)

Dane, e după, dar nu Săniuța, și oricum după ce se dusese demult euforia! :)
E autoportret. Prea m-au scos băieții cum au vrut ei, am pus ceva care credeam eu că e bun. Pentru mine da, pentru restul se vede treaba că nu :))
Mulțam!

Anonim spunea...

Nu conteaza ce a fost, trotil,dinamita,trascau,molan,surcele,tescovina,rachiu,....eu le zic saniuta

E interesanta imaginea o frustare radacina la patrat de faci explozie in curind.
cele bune

ogarafgan spunea...

Frustrarea e de fapt un sau mai multe sentimente cât se poate de normale.
Dar n-ai nimerit absolut deloc de data asta. Sunt cât se poate de senină. Autoportretul este făcut, deși nu-mi place să fac, special ca să se vadă, că se poate scoate ceva mai bun și din restul meu de față :))
Explozii găsești la Moscova la metrou :) :(, io-s departe, departe .... momentan nici de-un fâs nu e loc :))

Bieţîvan Ratat spunea...

Îmi place colorata. Orce,orcum ar fi, uneori procesarea face diferenţa.

ogarafgan spunea...

De cele mai multe ori! ;)
Mulțumesc! :)