Photobucket

marți, martie 16, 2010

Metro Jazz



Am venit cu metroul în seara aceasta acasă. Îmi place pentru că din timp în timp se aude glasul roților de tren și câteodată văd luminile altui metrou ce-aleargă din sens opus, pâlpâind sacadat și trecând halucinant prin fața ochilor. Iar în urechi îmi răsună un pian pe acorduri de jazz moale.
Îmi place pentru că pot studia în căldură, tot felul de figuri bine iluminate.
Și-uite așa față-n față cu mine s-a așezat un cuplu! Stăteau bot în bot dar într-un fel tare plăcut, nu ostentativ, nu călare unul pe altul, nici măcar nu se sorbeau din priviri ...... numai de pe buze, dar intr-un stil de mi-a smuls zâmbetele!!!!!
Îl vedeam numai pe el din față, o față rotunjoară, de om bun, cu niște ochi mari albaștri și buze groase, un pic bosumflate, ca la copii. Nu era frumos, era copilăros! Pe la vreo 28!
Ea brunetă, cu ochi negri și sprâncene subțiri la fel de negre, mușca dintr-o ciocolată, din care din când în când, îi mai îndesa și lui în gură.
Dacă nu te uitai la ei, nu conta, că auzeai! Auzeai țucăturile! Pup-pup sau cum dracu s-o scrie! La început n-am realizat, dar apoi ceva mă toca la tărtăcuță! Se auzea pua-pua, pup-pup într-una! Câteodată el îi mai făcea și bruuubălăru blublu :D, adică așa cum ne apucă dragul de câte-un buric de bebe și suflăm în el, mișcând capul dreapta stânga să iasă aerul și sunetele celea caraghioase!!!!
Chiar din curiozitate am numărat, secundele! La 10 secunde pupatul cu strigătură!
Și cum avea buzele groase, i le înghițea pe-ale fetii cu totul, deși nu erau sărutări! Erau zgomotoase și scurte, dar dese nene!
Și m-a lovit întrebarea - oare de ce? De ce simte nevoia omul îndrăgostit, să-l tot țuce pi șelălalt? Menționez :D că nu vorbim de sex cu nevoia de băgat organe cu papile prin urechi sau alte găurele!!!
De ce se simte nevoia de pus pecetea ăghen end ăghen end ăghen?! Că de-asta parcă îmi aduc aminte!!!!
Să fie chestia aia, cu pișulică pe toți copacii proprietate personală?

cismigiu-171

7 comentarii:

Deepak Acharya spunea...

nice view :)

Anonim spunea...

Ha, bună întrebare la care nu am răspuns. Interesant e faptul că, fiind în situația pupăciosului, oricât de animal sociabil ai fi, te doare în cot de părerea celorlalți. Ești pradă hormonilor și execuți ca un roboțel pupături mai mult sau mai puțin elaborate sau zgomotoase...
Asemănarea cu marcarea copacilor nu ține, acolo e vorba de a arăta celorlalți care mai trec pe acolo.
Aici e vorba despre el și ea. Atât. Un univers infim privit din afară și în același timp un univers imens pentru cei dinăuntru lui.
E ca și cum ai privi pe niște unii dansând fără să auzi deloc muzica. Ești paralel.

Catalin spunea...

Marilena ai ratat ocazia de a afla un răspuns direct de la sursă...
Dar să nu te apuci să faci sondaje pe tema asta, că este posibil ca fiecare să-ţi spună o altă variantă de răspuns.
Uite una: ca să te umple de draci şi să-ţi vină inspiraţia în degete...
Mai vrei o alta?
Eu nu beau decât apă tonică...:)

ogarafgan spunea...

Thank you Deepak! :) You are welcome anytime!

Dane, știam că sunt paralelă =))
Asta spuneam și eu!!! Au lumea lor!
Eu întrebam științific ce te face să țuci într-una! Și nu, nu spune hormonii, că între ei era ceva calm, frumos, mâncau ciocolata, vorbeau și se pupăceau într-una ca și când era aer!
În afară de dragoste!

Mulțam Căătăăă de variantele de răspuns!
Iar cu apa tonică, ntz, ntz, nu știi ce e bun!!!!! :P
Și nu mă umpleau bre de draci, îmi plăceau tare!!!! M-au făcut să zâmbesc ..... și mi-au dat subect ... deci numai lucruri bune!!

Cana cu Cirese spunea...

:) ai avut TU un adorabil, copilaresc, gingas punct de vedere, din unghiul altuia povestirea ar fi sunat diferit, poate opus... iar majoritatea calatorilor din acel metrou probabil ca nu ar fi avut nicio parere, pt ca nu au vazut nimic... ei erau cu ochii(mintii) la rate, job, amanta, sacosa, tuica, sacosa, rata, job, bani, copii... :)

Sanda spunea...

te rog sa ma ierti ca te abordez aici, acum, asa :-)
blog-ul tau este cunoscut si poate reusesti putin sa ajuti niste animalute aflate in mare nevoie:
"Serviciul de Gestionare a Animalelor al Consiliului Local Brasov a lansat un apel catre iubitorii de animale pentru a le asigura un viitor cateilor pe care ii detine centrul.In prezent, acest serviciu nu isi mai permite achizitionarea de hrana pentru cateii fara stapan pe care ii are in grija si are nevoie fie de donatii de astfel de produse.
O alta varianta este adoptarea cateilor si asigurarea unui camin potrivit pentru acestia de catre persoanele interesate de soarta lor. Daca vrei si tu sa dai o mana de ajutor, suna la 0268 477 120, Serviciul de Gestionare a Animalelor Brasov."

Multumesc din suflet!

Ema spunea...

Eu nu-i suport pă ăștia, clar. Se pupă în public non stop, te iubesc în sus, da iuby în jos și când ajung acasă se ceartă ca chiorii sau mai rău abia dacă își vorbesc, fiecare cu treaba lui. Știu tone de-alde dăștia.
Fie la ei acolo !