Photobucket

miercuri, martie 10, 2010

Plăceri lumești



Am citit undeva o frază, ceva de genul că dacă ne scapă un esențial, nu-i nimic dacă ne-am îndeplinit ce ne-am propus și suntem fericiți!
Instant mi-a venit pe limbă - " de ce ar trebui să ne propunem ceva? de ce ar trebui să ne facem planuri? că să devenim sclavul lor?"
Mi-am propus la un moment dat ceva. Și în câteva luni am reușit să realizez ce mi-am propus, crezând că voi fi fericită. N-am fost!
Ceva bun, foarte util, dar când l-am realizat, nu mi-a păsat. În schimb, câteva luni n-am mai fost om, ci mașină, pe bandă, de făcut bani. Căci nu, ce putem face fără ei? Și nu că ar fi ochiul dracului, dar altfel n-ai putea ajuta un bolnav de leucemie, sau un copil de prin vreun sat uitat de lume.
Și atunci mă întreb pentru ce? Pentru ce să îți faci planuri? Ca să nu mai fii liber?
Nu e mai bine să trăiești clipa?
Dacă-ți vine să te urci într-un tren cu destinația Grecia, dar nu știi unde, de ce să nu te urci? Să vezi liniștit de pe o canapea sigură, copaci străini de țara ta ...... oameni, case!
Să ajungi pe un mal de mare, intr-un extra sezon, intr-un mic orășel pescăresc englezesc!
N-am curaj de una singură pentru că îs muiere, dar dacă n-aș fi fost, ieri aș fi plecat!
Fără planuri!

E bine să fii liber! Să nu ai niciun fel de obligații! Nici măcar față de tine!
Dar asta înseamnă singurătate! Ce paradox!
Începe să îmi placă! :D

113

11 comentarii:

Catalin spunea...

Pariez că nu!

ogarafgan spunea...

Da, nici eu nu-mi imaginasem vreodată că poate fi posibil!
Mulțam de trecere! :)

Anonim spunea...

Blavo Malilenoooo(scuza-ma am fost la chinezesc sa maninc ceva si nu mai pot plununta litela...) esti pe dlumul cel bun. In ce pliveste muielile nu ai dleptate. Cunosc femei de un caracter(oups...mi-a trecut chestia cu rrrr-ul) fantastic care au avut un curaj formidabil si au trecut granita verde prin 80. Una dintre ele mi-ai propus sa merg cu ea si atunci in acel moment nu am putut ,mi-a fost frica. Recunosc. Ulterior la scurt timp mi-a trecut acea frica asi am reusit sa fac alte chestii si sa plec. Deci nu are legatura cu muierea ci cu momentl decisiv daca vrei sa faci ceva sau nu.....
Hai ca vine troleibuzu.....

ogarafgan spunea...

Domnul Dan, sunteți sigur că de la chinezesc? Nu cumva ați înghițit r-ul uitându-vă la videoclip? :D
Știu răspunsul, nu vă obo, nici nu l-ați vizionat!!!! Totuși, vi-l recomand cu toată căldura!
Iar femeile respective, pe pariu că aveau măcar un cui care le aștepta dincolo!!!! ;)
Mulțam de trecere!

Anonim spunea...

Nu Marilenoooo, nu vazusem video-ul de ce sa mint. L-am vazut acum, buna fata , buni baietii dar in tineretea mea,inca de la virsta de 14 ani fusesem prin baruri de noapte prin Mamaia ,ca ma luasera unii mai mari si mai ai dracu ca mine si am cunoscut pe viu dansuri si toate shele......Am un trecut victorios in priveste viata de noapte si altele....La virsta de 15 ani eram pe la Costinesti si i-am facut copti de sanatoriu pe toti cu un casetofon Philips si o caseta cu Deep Purple.......ce vremuri.....Nu-ti mai zic ca niste cehoaice superbe ma invitasera la Jupiter in Paradis sa dansam toata noaptea....Na ca ti-am zis-o......si eu umblam inca in pantaloni scurti.....Totul este sa fii nebun.......de viata si sa traiesti cele 24 de ore ale zilei......;) Nu-ti mai zic de suedeze si nemtzoaice ca te iei cu miinile de cap....

Pe fata n-o astepta nimeni si a reusit dupa ceva timp sa ajunga in Triest. N-o sa-ti vina sa crezi dar asa este.....Jos palaria in fata ei ...fara drept de apel.....

ogarafgan spunea...

Da, probabil n-am sânge-n instalație!
De fapt e instinctul de supraviețuire, minima siguranță. Sau comoditatea, sau vârsta!!!!!
Dar o să vă spun un secret, pe care nu trebuie să-l afle nimeni!!!!!
Niciodată n-am făcut lucruri mărețe de una singură, după instrumentul meu de măsură!

Și admir și eu, oamenii, nu numai femeile, mânați de ceva anume ...... sau eu știu .... nu știu, e cel mai bine spus!

Anonim spunea...

Marilenoooo ai singe in instalatie. Dar e capul inaintea inimii.....si aic e chestia .....Citeodata trebuie sa inveti(este adevarat e greu)sa asculti inima si sa elimini capul(vine vorba) in anumite decizii. Si chiar daca nu-ti iese in anumite cazuri cum vrei sunt numai experiente din care inveti. Si eu sunt tot la invatat sa decid ce-mi zice inima(sufletul sau cum vrei sa-i spui) si sa mai las capul de-oparte....Stiai ca in fiecare zi avem in bibilica cca. 40 de mii de ginduri.....? Toate sunt false.....Numai inima decide corect.....si e un drum lung ,verdammt(al dracu) de lung sa nveti sa pui inima inaintea capului...Normal ar fi foarte simplu.....Cind te duci intr-o pizzeria NU STAI sa te gindesti acum ce vrei Pizza sau macaroane,pizza sau maccaroane....spui din prima....Azi am chef de macaroane si comanzi macaroane......;)
Al dracu de greu drumul....dar ce treaba are dracu.....noi suntem dracii in principiu....;)

ogarafgan spunea...

Hahahahaha, înseamnă că-s plină de experiență, nu mai spun ca ce!!!!!

Anonim spunea...

Normal,altfel nu mai treceam eu pe aici......Ai experienta cit pentru doua companii de oameni simplii si directi. Si asta imi place la tine. Esti directa si vorbesti din suflet. Compliment.....Hai ca vine unul cu bicicleta si ma ia pe cadru.....

ogarafgan spunea...

Mulțumesc domnul Dan!
Acu stau puțin să-mi trag sufletul și să vaz :D dacă auz! Cum ce? Gândulili tutulor celol cali mai intlă!:))

Costea spunea...

Sunt pentru trăitul clipei. :)
Dar asta trebuie făcută cu cap...
Prefer singurătatea în cuplu.