Photobucket

joi, martie 25, 2010

Iubiți-vă mult! ........ acoloșa ....... și pentru mine!



Deci, m-am îmbătat ........ pulăăăăăă!!!!!!! Țin pe această cale să vă anunț, pe voi, ăia 2, 3, așaaaaaa că nu am cu cine vorbi, dar mă simt excelent!
De ce v-ar interesa? Păi nu-mi pasă =))))), vorbesc cu virtualul :D
N-am mai comis-o demult, deși am zis că da, dar am mințit!!! :P
Așa că acum am chef de vorbă!
Multă și curgătoare, învolburată! Că făcui clăbuci la gură, explicându-i maică-mii ce de rahat femeie de servici avem pe scară!!!! =)))))))
O plătim degeaba!!!! D-asta vă anunțai că-s beată, ca să am circumstanțe atenuATE :D
Deci, poți face o luptă sau mai multe în noroaiele de pe scări! Pentru că drăguța noastră femeiușcă, trecută și pe culoare dark, face comisioane! La unu, la altu. Apostroafele, altădată, nu neapărat când sunt trează!!!! Numa treaba pen care-i plătită, nu.
Deci pe cine trece de-o bătaie, banii la mine!!! De pariuri.
La noi, în fața blocului pute stimați și respectabili toarși! Nu tu iarbă verde, nu tu săpat, nu tu curățat, sădit ceva?????!!!!!! Ați înebunit? !!!!!
A venit primăvara, nu-i nimic ...... crește verde peste ....... peste creierii mei, că deh, nu-i încotroaie, viața mere înainte indiferent. Am zis bine.
Pe scări, în buzunare. Pardon, acolo, crește maro!
Noroc că mai ieste bani pentru ceva coniac și cola. Nește toxine proaspete! Dacă aveți pohtă și-mi știți numărul de telefon, sunt darnică zilele acestea!
Cu drag, pot împărți otrava!
Și nu mai multă mie! Parol! O fac jumi-juma!!!!!
Ce draq de cuvânt e ăla, jumi-juma? Poate să-mi explice cineva?

Un post despre cum poți vorbi fluent și cantitativ despre nimic, -ul repetent.

M-am scremut să găsesc rima! Fiți blânzi, vine Paștele, și cică cineva ne ia tăti relele în schinare. Scăpăm de iele. Dar totuși ........

504

10 comentarii:

Ema spunea...

Uite, deasta te-ndrăgesc, că ca tine nu găsesc !!!!!

ogarafgan spunea...

Ema, că cam ai dreptate, sărumâna!
Nici restul! :))

Mulțam de trecere!

Anonim spunea...

Nu stiu numarul de telefon,dar stiu ca ati surprins o primavara romaneasca autentica, cu "stele",cu iele,cu tot...

ogarafgan spunea...

Da, da, da, Angela, la iarbă albastră, o sâmbătă neaoș românească!
Mulțumesc de trecere! :)

fotomaniacu spunea...

Ia sa mai socializati, sa veniti la fotografiat...

Unknown spunea...

Iarba albastra sa fie cauza de nu-s gratare?
Ele, gratarele merg numai cu iarba verde?
Sau sint dar nu se vede fumul?

ogarafgan spunea...

Da don fotografu, nu mai scap niik. O să socializez până mi-or ieși okii ca la broscoi, c-am stat dăstul pi bară.
Mulțumesc frumos de trecere!

Dom Popaaaa, ierau și iele, cum să lipsească tomai iele! Angela le-a văzut ;)
Mulțam de trecere! :)

Catalin spunea...

Bre Marileno, treaba cu jumi-juma, e aşa: în Al doilea război mondial, britanicii obişnuiau să combine băutura, spunând că rezultatul este jumi-juma! Doi militari americani, după ce s-au îmbătat, au luat-o pe străzi, bătând în obloanele caselor şi cerând să li se dea jumi-juma!
Un britanic, supărat, a ieşit la fereastră spunând că le dă el...jumi-juma. Jumătate de la el, jumătate de la nevastă-sa, aruncându-le în capetele bălaie conţinutul unei oale de noapte...

ogarafgan spunea...

Ei, uite, vezi, cineva atent mi-a răspuns la întrebare :))
Și cine altul putea, decât domnișorul Căăăătăăăă!
Mulțumesc frumos! :)

Catalin spunea...

Să creşti mare!