Photobucket

duminică, martie 07, 2010

Peren ..... efemer



În școala generală eram destul de retrasă și sălbatică! Chiar m-am bătut cot la cot cu cel mai al dracu băiat din clasă! Pentru că era cu clonțul pe sus tot timpul, iar noi trebuia să tăcem mâlc. A rămas siderat când i-am răspuns pe același ton! Câteva clipe mai târziu a sărit la bătaie!
Să fi văzut ce față a făcut când am sărit și eu în capul lui!!!!!! Se uita mirat și încurcat la mine!
La fel și prietena mea cea mai bună! Nu se aștepta, îi era frică de el. Pentru că eram numai noi două, de obicei, nu ne intersectam drumul cu ceilalți.
Ne-am apropiat în timp și greu, pentru că amândouă aveam ceva de ascuns și eram la fel de nesociabile.
Mai apoi i-am fost cățeluș de nădejde!
La liceu, părinții ne-au separat. Maică-mea fiind mai cu moț, m-a împins către un liceu real-umanist, cum se spunea pe vremea aceea. Ea a încercat în altă parte, a picat și s-a angajat în telefonie.
După ce că eram sălbatică, m-am trezit dintr-o dată și singură. Ăghen. Și uram singurătatea!
Fusesem singură o viață-ntreagă până o cunoscusem pe ea!
Atunci m-am hotărât să mă autoeduc în socializare! Și am devenit bufonul clasei!
Exact, bufon! Nu eram de nasul lor pentru că părinții-mi erau muncitori, dar nu mai puteau fără mine. Eram chemată la orice petrecere ca să le întrețin atmosfera.
Și n-am mai fost singură, simplu spus! Aveam prieteni! Dar care țineau de la două ghilimele, până la alte două ghilimele.
Mai apoi a venit facultatea, unde mi-am găsit un așa-zis loc călduros în curul lui bărbată-miu. Cinci ani!
Și tot așa am târâit-o o viață întreagă!
M-am zbătut, pur și simplu, a fost o bătaie în toată regula cu doamna înaltă și strepezitoare de dinți, singurătatea.
O luptă inutilă, pentru că era sortită eșecului de la bun început! A câștigat întotdeauna micile bătălii!

Astăzi am realizat că a câștigat și războiul! M-am simțit mai bine singură ...... printre fulgii de zăpadă!

Suntem frumoși la un moment dat. După care nu mai suntem!

284

12 comentarii:

Catalin spunea...

Astăzi...
...fulgi de zăpadă...
...iar ai fugit din Bucureşti...
treabă-i asta?
Ba suntem!...că aşa a spus matematicianul ăla, Descartes!

Alin Neamtu (insomnia.ro) spunea...

Superba imagine!

Monique spunea...

Dumneavostra nu ati ajuns inca la momentul ala la care nu mai sunteti...
Imi place fotografia.

ogarafgan spunea...

Cătăline, așa-mi place, să fug! Mă mențin fragedă .... la minte! Adică neuronu nu-mi face pui neam! :)... și nici probleme!

Aline, merci! Venit de la mata, e ceva! :D Mai ales la iedera mea! :)

Monique, mulțumesc! Mă bucur că vă place!

Mulțumesc de trecere oameni buni! :)

Anonim spunea...

Coda Marilena EA Marilena si SLLA Marilena si poate si ceva AA si EKS.......

http://www.codependents.org/

http://www.slaa-seattle.org/

http://www.emotionsanonymous.org/


eram iara numai scurt in trecere si nu dau sfaturi ca deobicei...

ogarafgan spunea...

:)) Buneee domnul Dan!!!!! Bune tare! :))
Și mulțam de nesfaturi!

Probabil c-or să intre mai mulți anonimi pe anonimii dependenți! :))

Anonim spunea...

Da, cu tanti Singurătatea e greu de luptat. Dar dacă ne-o facem prietenă? Oare se poate?
Cred că nouă bărbaților, ne e mai ușor... nu știu.
Vreau să vă urez toate cele frumoase de 8 martie și un sfat: vorbiți cu florile. Cică în timpul conversației, tanti dispare.

Bieţîvan Ratat spunea...

Ţi-ai făcut analiza de parcă ţi-au ieşit prost analizele...
De ce te cauţi, nu te regăseşti?

ogarafgan spunea...

Dane, mulțumesc de urare! :)
Și totuși, e ciudat să n-aibă cine să-ți răspundă inapoi!
M-am trezit de multe ori întrebându-mă, cu cine vorbesc unii de erau singuri pe stradă, dar totuși scoteau sunete, gesticulau, se înfuriau, comandau!
Am făcut abstracție de gândăcelul din ureche și am luat în vizor numai persoana. Era tare caraghios ..... și un pic SF
Scuză-mi dizertația, veni vorbind singură! :)
Glumesc Dănuțe, câteodată prea mult!
Mulțam de trecere și urare, incă o dată!

Biețivane, păi dacă sunt proaste?!
Și am scris un post mai demult în care spuneam că mă caut, dar nu mă găsesc, că de regăsit, sună prea poIetic și nu este cazul! :)

Anonim spunea...

Marilenooooo eu ce ti-am scris nu era de veselie.....nu stiu daca ma-ntelegi ,ci poate sa-ti faca click pe undeva...Da hai ca vine troleibuzu si oricum eram in trecere si oricum nu dau sfaturi si raman eu cu cli kuuu

ogarafgan spunea...

Daaaaaaneeeeee, nu știu dacă mă înțelegi tu pe mine?!
Dar dacă tot sunt dusă cu capul, de ce să nu râd? "Fericiți cei săraci cu duhul" ;)

Anonim spunea...

hai ca vine si autobuzu acum si e bine sa rizi, chiar si de tine de cel putin 3 ori pe zi. Nu mai repet chestia ca o stii....dar daca ai uitat-o......deci sunt in trecere si nu dau sfaturi....