Photobucket

miercuri, ianuarie 16, 2008

Aaaaaa???drenalina

Un nenea doctor mi-a explicat ca unul din efectele adrenalinei ar fi ca nu mai dispui de tine in acele clipe, esti la cheremul ei; ea insemnand hormoni, hormoni ai stresului care ar pune to sleep instantaneu masculul dupa orgasm! ea care este rezultatul fricii cauzate de un pericol iminent, pericol la care te expui singur din cauza plictiselii, de exemplu un bunjee jumping sau o cursa de masini.
Si eu care credeam ca adrenalina e atunci cand iti bate inima-n gat, c-o sa-ti vezi alesul inimii de moment, dupa 6 luni de zile .... el nestiind ca el este :D
Sau atunci cand ai orgasm! neeee, cica-l ghilotineaza-n fasha! aaaaaa, am intrat in ceatza ....
Deci credeam ca adrenalina e questia aia de ma face sa simt ca traiesc .... de-aia probabil nu-mi aduc aminte .... sau n-am stiut niciodata.


UK-253

gg

Later edit - implinii 400 de posturi ..... hic! hic!hic! si-o picatura

3 comentarii:

miChou spunea...

o picătură? mai bine o sticlă! recomand cu căldură Busuioaca de Bohotin :D
aa.. şi la mai multe şi la fel de faine. posturi, poze :)

ogarafgan spunea...

sar'na buei Mihai! :) cre'ca prefer votca, totul sau nimic!

Anonim spunea...

Sa iti traiasca blogul! La cat mai multe posturi! :) Si sa mai vina un rand de tzuica fiarta aici la masa asta;) !