Photobucket

luni, ianuarie 07, 2008

Mie-mi plac barbatii!!!! ....

Exista unii barbati frumosi de te doare cand ii privesti! Imi pare rau pentru un singur lucru - ca nu am darul scrierii cu adevarat artistice, ca sa pot exprima-n cuvinte cat mai profunde, tot ceea ce rascoleste-n mine o imagine care-mi patrunde prin toate firicelele moi, lascive, rare si putin adanci ale subtantei mele cenusii.
Cu luare-aminte - ma uit cu ochii mintii, ai inimii, ma uit cu mainile si mangaierile, ma uit cu simturile-adanci ce strang vintrele, ma uit cu peste trairile interioare .... privesc cum numai un Michelangelo sau un Van Gogh ar putea simti.
Te poti uita la fel de patruns si la un peisaj, numai ca nu-ti poate raspunde inapoi sau poate da, dar intr-un alt fel, impersonal, mistificat de propria-ti imaginatie.
Cat de dureros este sa privesti un barbat frumos .... de la balconul imaginatiei mele.
Cat de perfecta este frumusetea, de relaxanta, de descretitoare de frunti si inimi ferecate cu lanturi de ocna de sare .... cat de omeneasca .... si in niciun caz nu ma gandesc la cat de nemaipomenite progenituri ar iesi din aceasta imixtiune



vama-187


vama-202


vama-227


vama-231

7 comentarii:

Anonim spunea...

pe unde umbli, ogara... :)))))

ogarafgan spunea...

prin Vama, breeee!!!!! ;)

Anonim spunea...

Mie nu, adica nu in modul ala:)...dar pozele sunt reusite, unghiurile surprinzatoare. Asta ultima e...usor bizara:D

Anonim spunea...

Mai bine baga niste gagici goale. Barbatii goi nu ma stimuleaza.

ogarafgan spunea...

Multumesc Sylvester! bizareria se trage de la cocosh-eala!
Costine meaaan, pai am pus o femela mai in urma, dar o sa mai pun, stai pe faza ;)

Calin Andra spunea...

Foarte tare ala cu panglicutza la ciucurel.
Altfel...well done.

ogarafgan spunea...

multzam Caline! :)